۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
مازندران ماهانه ۲۳۰۰ تن آرد نیاز دارد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران:

مازندران ماهانه ۲۳۰۰ تن آرد نیاز دارد

ساری- وفایی نژاد، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران آرد مورد نیاز صنف و صنعت را در استان ماهانه دو هزار و ۳۰۰ تن اعلام کرد.

عباسعلی وفایی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که ۹۳۴ روستای استان فاقد نانوایی هستند واز آرد خانه پز استفاده می کنند، افزود: ماهانه هزار تن آرد بین این روستاهای بالادست توزیع می شود.

وی پیش بینی آرد مورد نیاز صنف و صنعت استان را ماهانه دو هزار و ۳۰۰ تن ذکر کرد و گفت: هنوز این سهمیه در استان تکمیل نشده است.

وی شمار کارخانه های فعال آرد را در استان ۲۱ واحد ذکر کرد و گفت: ظرفیت این کارخانه ها بیش از ۹۰ هزار تن است ولی بخشی از این ظرفیت ها خالی مانده است.

وفایی نژاد توسعه صنایع وابسته و جانبی صنعت آرد را برای رونق بخشی در استان لازم دانست و خواستار حمایت از واحدهای تولیدی شد و گفت: همزمان با سال نو، تدابیر ویژه ای برای تامین آرد در استان صورت گرفته است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران تصریح کرد: ۳۱ هزار تن آرد تا پایان فروردین ماه در استان توزیع می شود تا مشکلی برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی نداشته باشیم.

وی از شناسایی ۲۸۰ نانوایی کشیک نوروزی در استان خبر داد و گفت: این واحدهای نانوایی تا ساعت ۱۱ شب مشغول خدمت رسانی و توزیع نان خواهند بود.

کد خبر: ۲۱۱٬۶۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha