۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
آیا امکان نمایش سوابق تراکنش در اتمیک ولت وجود دارد؟

آیا امکان نمایش سوابق تراکنش در اتمیک ولت وجود دارد؟

کیف پول اتمیک یکی از بهترین پلتفرم‌های دنیا برای ذخیره و نگه‌داری رمز ارزها بعد از خرید است که از ۴۳۱ کوین و توکن پشتیبانی می‌کند.

به گزارش بازار، کیف پول اتمیک یکی از بهترین پلتفرم‌های دنیا برای ذخیره و نگه‌داری رمز ارزها بعد از خرید است که از ۴۳۱ کوین و توکن پشتیبانی می‌کند. این کیف پول ویژگی‌های زیادی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، وجود صرافی غیرمتمرکز اتمیک سواپ Atomic Swap درون‌برنامه‌ای است که به‌صورت اختصاصی با این کیف پول همگام شده‌است. کاربران اتمیک والت می‌توانند روی هر دستگاهی این کیف دیجیتالی را نصب کنند و به‌این‌ترتیب در هر شرایط و مکانی به محتویات کیف خود دسترسی داشته باشند. به همین دلیل است که کیف پول Atomic به یکی از بهترین و محبوب‌ترین کیف‌های دیجیتالی تبدیل شده‌است. با ما همراه باشید تا دربارهٔ این کیف پول بیشتر بدانید:

TXID چیست؟

TXID یا هش معامله، عدد منحصربه‌فردی است که برای پیگیری وضعیت تراکنش در بستر بلاک چین، مورد استفاده قرار می‌گیرد و با نام لینک تراکنش نیز شناخته می‌شود. به‌عبارت‌دیگر، زمانی که تراکنشی در بلاک چین یک رمز ارز انجام می‌شود، کدی از اعداد و حروف انگلیسی به‌صورت تصادف و ۶۴ کاراکتری انتخاب می‌شود و به آن تراکنش تعلق می‌گیرد. هر تراکنش در شبکهٔ ارزهای دیجیتالی، TXID مخصوص خودش را خواهد داشت که استفاده از آن، می‌تواند تراکنش انجام‌شده در کیف پول اتمیک را ردیابی کند. این لینک تراکنش در زمان انجام معاملات در بلاکچین آزاد می‌شود و در اختیار ارسال‌کننده قرار می‌گیرد.

چنانچه مشکلی جهت دریافت برای فرد مقابل وجود داشته باشد، این لینک در اختیار طرف دوم قرار می‌گیرد. هر شخصی که آدرس لینک را داشته باشد، می‌تواند جزئیات معامله را ببیند، اما از نظر امنیتی هیچ‌گونه مشکلی برای صاحب کیف پول به‌وجود نمی‌آید. این ویژگی کمک بسیار بزرگی برای معامله‌گران است که به‌راحتی بتوانند سوابق تراکنش‌های خود را بررسی کنند و میزان ورودی‌ها و خروجی‌های کیف پول خود را شناسایی کنند.

آیا امکان نمایش سوابق تراکنش در اتمیک ولت وجود دارد؟

نمایش سوابق تراکنش در کیف پول Atomic

یکی از قابلیت‌های جالب کیف پول اتمیک، گزینهٔ نمایش سوابق تراکنش‌هاست. با استفاده از این ویژگی، به‌راحتی می‌توانید سوابق تراکنش‌های خود را بررسی کنید. این ویژگی در جایی کارآمد خواهد بود که در طی یک معامله، ارز دیجیتالی از حساب شما کسر شده اما توسط طرف مقابل دریافت نشده‌است. با استفاده از سابقهٔ تراکنش، می‌توانید به‌راحتی تراکنش‌های خود را پیگیری کنید و به آن‌ها دسترسی داشته باشید. با دنبال کردن مراحل زیر، به کیف پول اتمیک والت خود دسترسی پیدا کنید:

  1. برای درآوردن سوابق تراکنش در کیف پول، ابتدا از لیست صفحهٔ اول، ارز موردنظر خود را انتخاب کنید.

  2. در گام بعدی، تراکنش مدنظر خود را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید. توجه داشته باشید که در صورت ارسال ارز، فلش سبز در مقابل تراکنش قرار می‌گیرد و اگر ارزی را دریافت کرده باشید، رنگ فلش قرمز خواهد بود. از لیست ارائه‌شده برای تراکنش‌های رمز ارز، تراکنش مدنظر خود را انتخاب کنید تا جزئیات بیشتری به شما نمایش داده شود.

  3. پس از کلیک کردن بر روی تراکنش موردنظر، می‌توانید هش معامله را مشاهده کنید و با زدن دکمهٔ Copy، آن را کپی کنید.

  4. در صورت نیاز، می‌توانید لینک کپی‌شده را برای طرف دیگر نیز ارسال کنید. لینک ارسالی شما فقط بابت پیگیری تراکنش است و امکان دسترسی طرف مقابل به کیف پول را فراهم نمی‌کند، بنابراین از این بابت نگرانی نداشته باشید و از امکانات کیف اتمیک لذت ببرید.

بخش پشتیبانی مشتریان اتمیک

یکی از مشکلات شایعی که به‌دلیل حجم بالای معاملات گاهی رخ می‌دهد، خطای نامشخص ماندن ترید است که اهمیت زیادی هم دارد. کیف پول اتمیک به کمک معامله‌گران آمده‌است تا به‌راحتی بتوانند معاملات خود را انجام دهند و در صورت نیاز پشتیبانی دریافت کنند.

کاربرانی که از کیف پول اتمیک استفاده می‌کنند، می‌توانند برای دریافت پشتیبانی و پیگیری تراکنش نامشخص، به بخش پشتیبانی سایت اتمیک والت مراجعه کنند. کارشناسان بخش پشتیبانی درزمینهٔ تبادل دارایی‌ها، استیکینگ، عیب‌یابی معاملات و .... پاسخگوی سؤالات تریدرها خواهند بود. معمولاً این بخش به‌صورت ۲۴ساعته فعال است و بیشتر فرایندها طریق تیکت یا ایمیل انجام می‌شود. پشتیبانی ۲۴ساعته این کیف پول یکی از مزایای تهیه کیف پول اتمیک است که ویژگی بسیار مهمی نیز محسوب می‌شود، چراکه به‌صورت دائمی در حال ارائه خدمات به کاربران است و راهنمای خوبی جهت انجام تریدهاست. به عبارتی همین پشتیبانی و نمایش سابقهٔ تراکنش، این کیف پول را از سایر کیف پول‌های دیجیتالی برتر کرده‌است.

آیا امکان نمایش سوابق تراکنش در اتمیک ولت وجود دارد؟

بازیابی کیف پول قدیمی

اگر از قبل کیف پول اتمیک داشتید و قصد دارید آن را بازیابی کنید، باید مراحل کمی متفاوت را نسبت‌به ایجاد یک کیف پول جدید طی کنید. برای انجام این کار نیز می‌توانید از طریق پشتیبانی، ایمیل یا تیکت بزنید و درخواست کمک کنید. برای بازگردانی کیف پول، در صفحهٔ اول برنامه، گزینهٔ بازیابی Restore From Backup را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید. در تب جدید به ترتیب عبارات بازیابی خود را وارد کنید و روی گزینهٔ بازیابی Restore بزنید. درصورتی‌که عبارات بازیابی را به‌درستی وارد کرده باشید، در صفحهٔ بعد باید یک رمز عبور قوی دیگری برای کیف پول خود انتخاب کنید و بر روی گزینهٔ تنظیم SET کلیک کنید. در صفحهٔ بازشده، دوباره رمز عبور جدید خود را وارد کرده و سپس گزینهٔ تأیید Confirm را انتخاب کنید. درصورتی‌که رمز عبور خود را به‌درستی وارد کرده باشید، به کیف پول قدیمی خود وارد می‌شوید و می‌توانید دوباره ترید کنید.

سؤالات متداول

  1. کیف پول دیجیتالی اتمیک چیست؟

کیف پول دیجیتال اتمیک، یک کیف پول غیرمتمرکز برای ذخیره‌سازی رمز ارزها و تبادل درون‌برنامه‌ای است که از تعداد زیادی رمز ارز پشتیبانی می‌کند.

  1. مهم‌ترین مزیت کیف پول‌های اتمیک چیست؟

کیف پول اتمیک ویژگی‌های زیادی دارد که همهٔ آن‌ها به‌نوعی مهم و کارآمد محسوب می‌شوند. یکی از ویژگی‌های اصلی کیف پول دیجیتالی اتمیک، ارائه سوابق گزارش تریدها به کاربران است.

  1. بررسی سوابق از طریق کیف پول Atomic به چه شکل است؟

فرایند بررسی سوابق کیف پول دیجیتالی، بسیار ساده و راحت است. فقط کافی است که برای دریافت سوابق بر روی ارز موردنظر خود، در صفحهٔ اصلی کلیک کنید و جزئیات مربوط به آن را مشاهده کنید.

سخن پایانی

کیف پول اتمیک یکی از کیف پول‌های محبوب در میان تریدرهاست که ویژگی‌های زیادی دارد و به تریدرها در جهت انجام معاملات کمک بسیاری می‌کند. یکی از این ویژگی‌های خوب این کیف پول، ارائه گزارش‌های پشتیبانی معاملات است که تریدرها براساس آن، می‌توانند میزان واریزی یا برداشتی کیف پول دیجیتالی خود را چک کنند.

منبع : وبیت

کد خبر: ۲۱۱٬۵۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha