۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
سامانه مدیریت تسهیلات بانکی از محل منابع وجوه اداره شده سازمان بنادر راه‌اندازی شد
با هدف تسهیل در ارائه خدمات به ذی‌نفعان بندری و دریایی؛

سامانه مدیریت تسهیلات بانکی از محل منابع وجوه اداره شده سازمان بنادر راه‌اندازی شد

پارسی‌نیا، دبیر کمیته وجوه اداره شده سازمان بنادر و دریانوردی از راه‌اندازی سامانه مدیریت تسهیلات بانکی از محل منابع وجوه اداره شده این سازمان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، لقمان پارسی‌نیا دبیر کمیته وجوه اداره شده سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به نگرش جدی سازمان بنادر به مقوله دولت الکترونیک و لزوم تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به ذینفعان سازمانی، اظهار داشت: در این سامانه، کلیه عوامل دخیل و مرتبط با موضوع ارائه تسهیلات بانکی از محل منابع وجوه اداره شده سازمان بنادر مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

پارسی نیا با بیان این‌که‌ تحلیل فرآیندها برای پیاده سازی این نرم‌افزار از اوایل سال جاری شروع شده و هم‌اکنون عملیاتی شده است، افزود: از این پس، به درخواست‌ها در خصوص تسهیلات بانکی از محل وجوه اداره شده صرفا از طریق این سامانه پاسخ داده خواهد شد.

به گفته مدیرکل امور مالی سازمان بنادر و دریانوردی، با عملیاتی شدن این سامانه، فرایندهای انطباق تقاضاها با سیاست‌های جاری وجوه اداره شده؛ ارسال و بررسی مدارک و مستندات طرح‌ها توسط متقاضیان؛ ثبت نتایج بررسی های کارشناسی و انجام کلیه فرایندهای مالی، فقط از طریق سامانه مدیریت تسهیلات بانکی از محل منابع وجوه اداره شده انجام پذیر خواهد بود.

دبیر کمیته وجوه اداره شده سازمان بنادر و دریانوردی خاطر نشان کرد: این سامانه علاوه بر کاهش زمان رسیدگی به درخواست‌ها و ایجاد یکپارچگی، با داشتن داشبوردهای متنوع، امکان شناسایی گلوگاه‌ها را میسر می‌کند و دسترسی به اطلاعات لازم را برای تصمیم‌گیری مدیران فراهم می‌سازد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی شایان ذکر است، سامانه مدیریت تسهیلات بانکی از محل منابع وجوه اداره شده سازمان بنادرودریانوردی، از طریق درگاه خدمات الکترونیکی این سازمان به آدرس SP.PMO.IR در دسترس تمام ذی‌نفعان قرار دارد.

کد خبر: ۲۱۱٬۵۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha