۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
ظرفیت اقامت مسافران در مازندران افزایش یافت
معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران:

ظرفیت اقامت مسافران در مازندران افزایش یافت

ساری- حسنی، معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران با اشاره به این که ظرفیت اقامتی مسافران در نوروز افزایش یافته است، گفت: شبانه روز توان میزبانی بیش از دو میلیون مسافر- شب را دارا هستیم.

مهران حسنی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره میزان ظرفیت اقامت مسافران را در استان اظهار داشت: مازندران قابلیت اسکان یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر شب - اقامت را در استان دارد و این میزان نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

وی با بیان این که میزان اقامت طی سال قبل یک میلیون و ۲۲۰ هزار نفر بوده است، گفت: به دلیل تقارن عید نوروز با ماه رمضان، فصلی خوبی را در پیش خواهیم داشت.

وی با عنوان این که از دی ماه ستاد خدمات سفر استان به ریاست استاندار و معاونت سیاسی امنیتی تشکیل شده است، گفت: تمامی امکانات و ظرفیت ها برای پذیرایی از مسافران نوروزی در استان مهیا شده است.

حسنی از آمادگی کمیته های مختلف نظیر حمل و نقل در استان برای جابجایی مسافران خبر داد و گفت: در شهرستان های استان نیز آمادگی و تمهیدات لازم برای میزبانی از مسافران نوروزی فراهم شده است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران یادآور شد: امسال دبیرخانه ستاد مرکزی، شروع آمارگیری از مسافران نوروزی را از ۱۹ اسفند اعلام کرده و دلیل این کار تعطیلات و سفرهای شعبانیه است.

وی با اشاره به نظارت بر اماکن و تاسیسات گردشگری گفت: طرح نظارت از تاسیسات گردشگری از بهمن ماه شروع شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

کد خبر: ۲۱۱٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha