۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
هیئت نمایندگان دهمین دوره فعالیت اتاق کرمان انتخاب شدند
با پایان شمارش آرا؛

هیئت نمایندگان دهمین دوره فعالیت اتاق کرمان انتخاب شدند

کرمان- هیئت نمایندگان دهمین دوره فعالیت اتاق کرمان پس از برگزاری ماراتن انتخابات برگزیده و اسامی آنها در پایان رای گیری اعلام شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتاق کرمان، بر اساس اعلام انجمن نظارت بر انتخابات اتاق کرمان، ۱۵ منتخب این انتخابات شامل ۲ نفر از گروه معدن، ۳ نفر از گروه کشاورزی، ۵ نفر از گروه صنعت و ۵ نفر از گروه بازرگانی که بیشترین آراء را کسب کردند در جمع هیئت نمایندگان دهمین دوره فعالیت اتاق کرمان قرار گرفتند.

در گروه بازرگانی حامد بدرآبادی با ۱۸۵رای، مجید حجت نوقی با ۱۷۵رای، محمد صالحی با ۱۷۳ رای، سید آرش علوی با ۱۶۸ رای و محمدرضا بهرامی با ۱۵۱ رای به عنوان ۵ نفر برگزیده انتخاب شدند.

همچنین در گروه صنعت، محمدعلی محمد میرزائیان با ۱۹۳رای، محمد افشاری پور با ۱۵۵ رای، حمید عزت آبادی پور با ۱۵۲ رای، علی نقوی با ۱۴۵رای و عباس جبالبارزی سربیژن با ۱۰۹ رای ۵ نفر انتخاب شده گروه صنعت هستند.

در گروه کشاورزی نیز مظفر محمدی با ۱۷۵رای، جلیل کاربخش راوری با ۱۵۴ رای و سید محمدرضا ترابی موسوی با ۱۰۵ رای سه نفر منتخب این گروه شدند.

در گروه معدن نیز سیدمهدی طبیب زاده با ۱۸۷ رای و محسن ضرابی با ۱۵۶ رای انتخاب شدند.

در انتخابات اتاق کرمان ۶۷۲ نفر واجد شرایط بودند که ۳۲۴ نفر معادل ۴۸.۲۱ درصد در انتخابات شرکت کردند. دهمین دوره انتخابات اتاق کرمان شنبه ۲۰ اسفندماه از ۸ صبح تا ۱۹ در محل اتاق کرمان برگزار شد.

کد خبر: ۲۱۱٬۲۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha