۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
نقاط حادثه خیز محور ترانزیتی زرنه-سومار تا ۲ ماه آینده حذف می‌شوند
فرماندار ایوان:

نقاط حادثه خیز محور ترانزیتی زرنه-سومار تا ۲ ماه آینده حذف می‌شوند

ایلام- اکبری، فرماندار ایوان گفت: با پیگیری‌های انجام شده نقاط حادثه خیز محور ترانزیتی «زرنه» ایوان به بازارچه مرزی سومار تا دو ماه آینده حذف می‌شوند.

حجت الله اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از آغاز عملیات تعریض و بهسازی محور ترانزیتی زرنه به بازارچه مرزی سومار خبر داد و گفت: تا دو ماه آینده این مسیر و پیچ‌های حادثه خیز آن تعریض و بهسازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: روزانه ۳۰۰ کامیون سنگین از این مسیر تردد می‌کنند، این مهم باعث شد تا این روزها بخشی از راه ارتباطی زرنه به سومار در دستور کار متولیان امور قرار گیرد و علاوه بر تعریض پیچ‌های خطرناک کوشک، مسیر زرنه به ترن و چهلزرعی هم عملیات روکش آسفالت آن بعد از مساعد شدن شرایط جوی آغاز شود.

اکبری با اشاره به ضرورت بهسازی و تعریض مسیر کوشک به سمت بازارچه سومار،اظهار کرد: تا دو ماه آینده این مسیر و پیچ‌های حادثه خیز آن تعریض و بهسازی خواهد شد تا شاهد کاهش تصادفات در این جاده بین المللی باشیم.

وی افزود: عملیات روکش آسفالت مسیر زرنه تا پیچ های تنگ کوشک در دستور کار قرار دارد.

سال ۹۴ بود که با افتتاح و آغاز به کار رسمی بازارچه مرزی سومار رانندگان تریلرهای حامل بار از سراسر ایران به این مسیر حادثه‎خیز و پر پیچ‎وخم کوشک را برای حمل و نقل کالاهای خود به جهت نزدیکی و مسافت کم نسبت به محور گیلان غرب سومار برگزیدند.

این در حالی بود که این مسیر گنجایش تردد ماشین‌های سبک، با تناژهای بالا را نداشت و مشکلات زیادی برای رانندگان به وجود آورد تا جایی‎که بارها شاهد تصادفات ناگوار در این محور بودیم.

کد خبر: ۲۱۱٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha