۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
با سنگ گرانیت خانه خودرا تزئین کنید؟

با سنگ گرانیت خانه خودرا تزئین کنید؟

با سنگ گرانیت خانه خودرا تزئین کنید؟ انتخاب مصالح سنگی امری بزرگ و ظریف است.

به گزارش بازار، با سنگ گرانیت خانه خودرا تزئین کنید؟ انتخاب  مصالح سنگی  امری بزرگ و ظریف است. هنگامی که نوبت به یافتن بهترین روکش سنگ برای خانه یا مغازه شما می رسد، مقایسه و مقایسه بین  سنگ مرمر، گرانیت و کوارتز آگلومره  فراوان است.

سنگ مرمر، گرانیت یا کوارتز آگلومرا؟  آدم تعجب می کند که کدام ماده مقاوم تر است، کدام زیباتر است و کجا می توان از یک ماده به جای دیگری استفاده کرد.

هیچ‌کدام از این مواد کاملاً بهترین نیستند: شما باید  با ارزش‌ترین یا کاربردی‌ترین مواد را  بر اساس نیازهای خود و محیطی که باید پوشش دهید انتخاب کنید.

برای اینکه ایده ها کمی روشن شود، بیایید رایج ترین ویژگی ها و برنامه ها را تجزیه و تحلیل کنیم

سنگ مرمر، گرانیت و کوارتز آگلومرا مقایسه شد

بیایید از تجزیه و تحلیل سه ماده و خواص آنها شروع کنیم.

مرمر  همیشه مترادف با ظرافت، پوشش های گرانبها و زیبایی بوده است: به جذابیت سنگ مرمر Bianco di Carrara، Emperador Dark یا Giallo Reale فکر کنید .

سنگ مرمرها از رسوب رسوبات کربنات کلسیم در آب به وجود می آیند که توسط رویدادهای زمین شناسی فشرده شده و با گذشت زمان سخت می شوند. به همین دلیل سنگ‌های مرمر  متخلخل‌تر هستند  و غلظت کربنات کلسیم بالایی دارند که آن‌ها را به اسیدها و ضدآهک حساس می‌کند .

ماهیت  سنگ گرانیت متفاوت است : ما در مورد یک سنگ آتشفشانی صحبت می کنیم که در داخل پوسته زمین سرد شده است و سرشار از کوارتز است که آن را درخشان می کند. فرآیند تشکیل آهسته آن را بسیار  سخت تر و در برابر اسیدها مقاوم تر کرد .

ما به توده کوارتز می رسیم، یک ماده مصنوعی که ۹۰٪ از کوارتز طبیعی ترکیب شده با رزین ها تشکیل شده است. این ماده معمولاً برای رویه ها و میزهای کار استفاده می شود، معمولاً غیر متخلخل و مقاوم در برابر حرارت است .

این یک ماده مصنوعی است، اما در سطح زیبایی شناسی، برخی به طور قابل توجهی به خطوط سنگ مرمر نزدیک می شوند. علاوه بر این، برای جبران کاستی های فنی سایر مواد، از بین بردن مشکلات نگهداری مرمر، گرانیت و سنگ طبیعی طراحی شده است.

سنگ مرمر، آگلومره کوارتز یا سنگ گرانیت در آشپزخانه؟

با سنگ گرانیت خانه خودرا تزئین کنید؟

تطبیق بین سنگ مرمر، گرانیت و آگلومره کوارتز بیش از همه برای انتخاب  مواد رویه آشپزخانه انجام می شود که در واقع نیاز به استدلال دقیق دارد، زیرا در تماس روزانه با غذا، مایعات، اسیدها، چاقوها، گرما و سرمای شدید است.

سنگ مرمر، آگلومره کوارتز و سنگ گرانیت چگونه رفتار می کنند؟ میز  کار آشپزخانه مرمری  مطمئناً زیباترین، با ارزش ترین و قوی ترین است، اما تمایل کمتری به مقاومت در برابر اسیدها، مواد شوینده شیمیایی و فعالیت های روزانه تهیه غذا دارد.

 از طرف دیگر، یک  صفحه آشپزخانه کوارتز آگلومرا نسبت به تمیز کردن، تغییرات ناگهانی دما و عوامل شیمیایی مقاوم تر است. بسیار قوی و همه کاره است.

در مورد رویه آشپزخانه گرانیتی نیز همینطور است  : خراش نمی‌خورد، ضد آب است، از اسید یا لکه نمی‌ترسد. بدون شک کاربردی ترین و بادوام ترین اجاق گاز برای فعالیت های آشپزی است، بدون اینکه جنبه زیبایی شناختی را رد کند.پس نتیجه می گیریم برای تزئین آشپزخانه خود می توانید سنگ گرانیت بخرید اما برای خرید سنگ گرانیت باید از کجا اقدام کرد شما می توانید برای خرید سنگ گراینت به سایت radianstone مراجعه و سفارش بدهید.

داخلی یا خارجی؟ محل قرار دادن آگلومراهای سنگ مرمر، گرانیت و کوارتز

بهترین سنگ برای خارج از منزل کدام ماده است ؟

به دلیل سختی آن،  گرانیت  یکی از پوشش های توصیه شده برای فضاهای بیرونی همراه با Pietra di Luserna است.

گرانیت زیبا و ماندگار  در برابر عوامل جوی، سرما و آب مقاوم است. علاوه بر این، از استرس مکانیکی رنج نمی‌برد، که آن را برای سطوح قابل پیاده‌روی، مانند جاده‌ها یا کف‌های فضای باز، مناسب می‌کند.

 از طرف دیگر سنگ مرمر  در برابر سرما کمتر تحمل می کند. بهتر است آن را در داخل خانه، در محیط های زیبا و موثر مانند یک حمام لوکس  یا یک اتاق نشیمن بزرگ نگهداری کنید. این سنگ با رنگ های روشن تر و درخشان تر است که برای محیط های خانگی معتبر مناسب است.

در نهایت، آگلومره کوارتز  را نمی توان به صورت خارجی استفاده کرد، بلکه فقط به صورت داخلی استفاده می شود، زیرا رزین هایی که از آن ساخته شده است حساس به نور هستند. به طور گسترده ای برای ساخت تاپ استفاده می شود.

پوشش در سنگ مرمر، گرانیت و کوارتز آگلومره Canalmarmi

به نقل از مدیرعامل شرکت رادیان استون اگر به دنبال راه حلی برای کف و دیوار در سنگ مرمر، آگلومره های کوارتز یا سنگ هستید، به کانالمارمی اعتماد کنید.

Canalmarmi  در هر متریال سنگی با مجموعه وسیعی از اسلب، کف ایجاد می کند . تکنسین ها روکش داخلی و خارجی را برای اندازه گیری، کار سنگ و مراقبت از  نصب در خانه طراحی می کنند .

با پر کردن فرم زیر با ما تماس بگیرید و  برای محیط های سنگ مرمر، گرانیت و کوارتز آگلومرای خود مشاوره یا پیشنهاد رایگان درخواست کنید !

کد خبر: ۲۱۱٬۱۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha