۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
مزایای خدمات مشاوره مهاجرتی

مزایای خدمات مشاوره مهاجرتی

دلایل زیادی برای ترغیب افراد به مهاجرت وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به دستیابی به سطح بالای درآمد، نیازهای مرتبط با سرمایه‌گذاری و برخورداری از خدمات درمانی و تحصیلی اشاره کرد.

به گزارش بازار، دلایل زیادی برای ترغیب افراد به مهاجرت وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به دستیابی به سطح بالای درآمد، نیازهای مرتبط با سرمایه‌گذاری و برخورداری از خدمات درمانی و تحصیلی اشاره کرد. اما احساس نیاز، ضامن موفقیت شما در مهاجرت نیست؛ بلکه به برنامه‌ریزی، فراهم کردن مقدمات و انجام اقدامات نیاز دارید و تمامی این موارد با دریافت خدمات مشاوره مهاجرتی آسان می‌شود. موسسات برتر مهاجرتی علاوه‌بر ارائه این خدمات، خدمات دیگری را نیز در زمینه‌هایی مانند کارجویی در خارج از کشور، رزرو نوبت سفارت، پیگیری پرونده مهاجرتی در مراحل مختلف و ... به شما ارائه می‌دهند. در این مطلب با مزایای دریافت خدمات مشاوره مهاجرتی و راهکارهای انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی آشنا می‌شویم.

مزایای دریافت خدمات مشاوره از موسسات مهاجرتی

بسیاری از امور مهاجرتی مانند درخواست ویزا، درخواست اپلای دانشگاهی و ارتباط با کارفرمایان برای دریافت جاب آفر، اموری پیچیده با نکات و شرایط گوناگون هستند. گوگل هم در این زمینه نمی‌تواند مرجعی کامل و قابل اطمینان باشد، زیرا بسیاری از مسائل در مطالب وبلاگ‌ها و سایت‌ها به‌طور عمومی و کلی مطرح می‌شوند و بسیاری از نکات مهم در این مطالب ناگفته باقی می‌مانند. این مساله باعث می‌شود به شما پیشنهاد کنیم برای موفقیت در امور مهاجرتی خود حتما از راهنمایی مشاوران مجرب و خدمات وکلای باسابقه در موسسات مهاجرتی بهره بگیرید. در ادامه با برخی از مزایای دریافت این خدمات آشنا می‌شویم.

صرفه‌جویی در وقت و هزینه

در هر سال هزینه‌های امور و اقدامات مهاجرتی مانند هزینه دریافت ویزا، هزینه ترجمه رسمی مدارک و هزینه‌های مرتبط دیگر افزایش می‌یابند. اگرچه برای دریافت خدمات مشاوره نیز باید هزینه پرداخت کنید اما خدماتی که دریافت می‌کنید باعث می‌شود از اقدامات مهاجرتی خود و زمان‌بندی دقیق و صحیح این اقدامات اطمینان پیدا کنید. همچنین مشاوران مهاجرتی، در مدیریت هزینه‌های مهاجرت نیز به شما کمک می‌کنند.

پشتیبانی از شما در برابر افراد و نهادهای دولتی

از صحبت کردن با یک مقام دولتی یا مکاتبه با نهادها می‌ترسید؟ آیا اصول این نوع گفتگوها و شیوه درست مطرح کردن مطالبات خود را می‌دانید؟ نگران نباشید، مشاوران و نیز وکلای مهاجرتی هم این اصول را به شما آموزش می‌دهند و هم می‌توانند در برخی مواقع این اقدامات را به‌جای شما انجام دهند. آن‌ها همچنین مدافع حقوق شما هستند و اگر فردی مسئول، قانون را اشتباه تفسیر کند، می‌تواند مقدمات تامین حقوق شما را فراهم کنند و بهترین راهکارها را در این زمینه به شما معرفی کنند.

تسهیل در تعامل با افراد مسئول

مشاوران و وکلای مهاجرتی از دانش، مهارت و تسلط زبانی مناسب برای تعامل با مسئولان سفارت‌ها در داخل کشور و حتی تعامل با مسئولان در نهادهای مرتبط با امور مهاجرتی در خارج از کشور برخوردار هستند. آن‌ها همچنین می‌دانند در صورت بروز یک مانع یا مشکل در امور مهاجرتی، دقیقا با چه کسی در کدام نهاد و در چه زمانی تماس بگیرند تا بتوانند موانع را برطرف کنند.

مشاوران مهاجرتی از بروز اشتباهات پیشگیری می‌کنند

در امور مهاجرتی بارها پیش آمده است که فردی یک مقصد مهاجرتی و یک شیوه مهاجرتی را انتخاب کرده است و بعد از طی کردن برخی مراحل تازه دریافته است که واجد شرایط ادامه روند در این شیوه مهاجرتی نیست. مشاوران مجرب در بهترین موسسات مهاجرتی از همان مراحل نخستین شکل‌گیری پرونده تمامی شرایط شما را بررسی می‌کنند تا در دام این تله‌های پنهان مهاجرتی نیفتید.

مشاوران مهاجرتی از حریم خصوصی و اطلاعات شما محافظت می‌کنند

در بستر وب می‌توانید به سایت‌های بسیاری در زمینه‌های گوناگون مراجعه کنید. برخی از سایت‌های دولتی و وبلاگ‌ها نیز ممکن است به برخی از کامنت‌های شما پاسخ دهند. اما ممکن است به‌دلایل شخصی نخواهید برخی از شرایط خود را با این شیوه با آن‌ها در میان بگذارید. این در حالی است که یک مشاور مهاجرتی می‌تواند محیطی امن را برای شما فراهم کند تا بتوانید بدون نگرانی، مسائل، مشکلات، موانع و نکات خاص پرونده خود را از تمکن مالی تا مواردی مرتبط با پرونده پزشکی خود با آن‌ها در میان بگذارید. آن‌ها نیز با در نظر گرفتن این نکات، بهترین راه حل‌ها را با شما در میان می‌گذارند.

مشاوره مهاجرت

مشاوران مهاجرتی بر درخواست تجدید نظر شما نظارت می‌کنند

بروز یک مانع در امور مهاجرتی می‌تواند چنان نگران‌کننده باشد که افراد، امید خود را برای ادامه اقدامات از دست بدهند تا احساس کنند این یک بن‌بست کامل است. این در حالی است که مشاوران مهاجرتی در تمامی مراحل، درخواست‌های ارائه شده شما را به مراجع، پیگیری می‌کنند و اگر یک افسر ویزا تصمیمی علیه شما صادر کند، مشاور شما درخواست تجدید نظر را ارائه می‌کند. آن‌ها همچنین بعد از ارائه درخواست، بر فرآیند تجدید نظر نظارت می‌کنند.

بهترین موسسه مهاجرتی برای دریافت خدمات مشاوره کدام است؟

در اینترنت ممکن است با صدها موسسه مهاجرتی روبه‌رو شوید که هرکدام مدعی ارائه خدمات مهاجرتی از جمله مشاوره هستند. اما در این بین چگونه و کدام موسسه را انتخاب کنیم. در ادامه برخی از معیارهای انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی را با هم مرور می‌کنیم:

  • برخورداری از کادر حرفه‌ای با برخورد مناسب
  • ارائه اطلاعات تخصصی
  • برخورداری از مشاورانی صادق و گشاده‌رو
  • پیگیری در تمامی مراحل پرونده مهاجرتی
  • برخورداری از دفتر فیزیکی
  • برخورداری از یک وب‌سایت رسمی و امکان تعامل آنلاین و تلفنی
  • انجام تعهدات در زمان تعیین شده
  • تسلط کادر موسسه بر چندین زبان خارجی
  • کمک به برنامه‌ریزی اولیه برای مهاجرت از انتخاب مقصد تا بهترین روش مهاجرتی
  • تسلط کامل بر قوانین مهاجرتی کشورهای مقصد

مهاجرت فقط یک تصمیم نیست بلکه مجموعه‌ای از اقدامات است که باید بر اساس یک برنامه زمان‌بندی دقیق آن را پیگیری کنید و موفقیت آن به آگاهی از روش‌های مهاجرتی، انواع ویزا و قوانین هر یک از روش‌های مهاجرتی بستگی دارد. مشاوران و وکلای مهاجرتی در بهترین آژانس‌های مهاجرتی با تسلط کامل بر روش‌ها، شرایط و قوانین مهاجرتی، موفقیت شما در امر مهاجرت را تا حد بالایی تضمین می‌کنند.

کد خبر: ۲۱۱٬۱۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha