۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
سامانه نظارت مردمی صندوق بازنشستگی کشوری، تخلف را به حداقل می‌رساند
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

سامانه نظارت مردمی صندوق بازنشستگی کشوری، تخلف را به حداقل می‌رساند

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس راه اندازی سامانه نظارت مردمی صندوق بازنشستگی کشوری را اقدامی شایسته برشمرد و گفت: سایر دستگاه‌ها نیز باید از این اقدام الگو بگیرند چراکه نظارت مردمی تخلف را به حداقل می‌رساند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسین میرزایی ضمن تأکید بر لزوم شفافیت‌ به ویژه در دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی، گفت: امروزه نیاز به شفافیت یکی از مهم ترین ملزومات کاری ارگان‌های دولتی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: افکار عمومی و رسانه‌ها در خصوص عملکرد بسیاری از شرکت‌های سوال دارند و خواستار شفاف شدن آن و مبارزه با افرادی که آن شرکت‌ها را حیاط خلوت خود می دانند، هستند.

وی مطرح کرد: نظارت نهادی و مردمی و همچنین شفافیت، دو بالی است که می تواند بسیاری از دغدغه ها را برطرف کند. وقتی نظارت مستمر وجود داشته باشد، طبیعتا بسترهای فساد و تخلف نمایان می‌شود و به راحتی می‌توانند مدیران آن را مسدود کنند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس عنوان کرد: اقدام اخیر صندوق بازنشستگی کشوری و رونمایی از سامانه نظارت مردمی، کار بسیار قابل تقدیری است که باید سرلوحه دیگر دستگاه‌ها و نهادها نیز قرار گیرد و امیدواریم این سامانه‌ها روز به روز بیشتر تقویت شود. هرچه این نظارتها بیشتر شود، امکان تخلف و کج روی سخت تر می شود.

کد خبر: ۲۱۰٬۹۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha