۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
قیمت شیشه سکوریت دیجی کالا

قیمت شیشه سکوریت دیجی کالا

یکی از اصلی ترین تفاوت های شیشه های سکوریت با شیشه معمولی و آنیل، مقاوم بالای آن ها در برابر شکسته شدن آن ها می باشد.

همانطور که میدانید شیشه های سکوریت انواعی شیشه می باشند که به دلیل دارا بودن مقاومت بیشتر در مقایسه با شیشه های معمولی و به اصطلاح آنیل شده، بیشترین استفاده را در شیشه های بالکنی دارند، اگر بخواهیم در رابطه با قیمت شیشه سکوریت صحبت کنیم باید بگوییم قیمت این نوع شیشه ها در مقایسه با سایر انواع شیشه بالاتر بوده و متناسب با ابعاد و ضخامت مودر نظر شما متغیر خواهد بود.

 ما در فروشگاه همتا همواره بهترین و با کیفیت ترین انواع شیشه سکوریت را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به مخاطبین و مشتریان خود ارائه میدهیم. پیشنهاد میشود برای خرید انواع شیشه تاشو بالکن با کیفیت و مقرون به صرفه با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه شیشه سکوریت همتا تماس حاصل فرمایید 2552119-0912 – 02155449212.

قیمت شیشه سکوریت دیجی کالا

یکی از اصلی ترین تفاوت های شیشه های سکوریت با شیشه معمولی و آنیل، مقاوم بالای آن ها در برابر شکسته شدن  آن ها می باشد. شیشه های سکوریت را میتوانید در ابعاد متنوع و همچنین در ضخامت های متغیری سفارش دهید. شیشه های سکوریت هنگام شکسته شدن به تکه های مکعبی مانند تقسیم شده و کمترین میزان خسارات را به افراد و یا اشیاء  اطراف خود وارد می نمایند.

به همین دلیل یکی از انواع پر طرفدار و پرفروش شیشه ها، شیشه سکوریت یا همان شیشه نشکن می باشد.

شیشه سکوریت شکلی از شیشه است که استحکام بیشتری نسبت به شیشه آنیل شده معمولی دارد و به قطعات کوچکتر می شکند. شیشه سکوریت که به آن شیشه نشکن نیز می‌گویند، به روش‌های خاصی گرم و سرد می‌شود تا استحکام آن افزایش یابد و ترکیب آن تغییر کند.

 برای درک واقعی شیشه سکوریت، بهتر است که با شیشه آنیل شده آشنا باشید. شیشه آنیل شده که به عنوان شیشه شناور استاندارد نیز شناخته می شود، شیشه ای است که عملیات خنک سازی را در خط شناور کارخانه پشت سر گذاشته است.

همانطور که در مقاله ی شیشه سکوریت چیست  گفته شد، شیشه آنیل شده به آرامی خنک می شود تا از شکسته شدن داخلی آن جلوگیری شود. شیشه سکوریت شیشه ای آنیل شده است که برای سخت شدن و استحکام آن تحت عملیات حرارتی قرار می گیرد و استحکام آن را تا چهار برابر افزایش می دهد.

به جای شکستن به قطعات بزرگ و خطرناک،شیشه سکوریت هنگام شکسته شدن به شکل تار عنکبوت در می آید، به نوعی کل صفحه به قطعات کوچک با لبه های صاف تر شکسته می شود، به این معنی که احتمال آسیب در این نوع شیشه ها به میزان قابل توجهی کمتراز شیشه معمولی است.

شیشه سکوریت به دلیل ماهیت شکستن ایمن تر، کاربردهای عملی زیادی دارد. اساساً، هر ورق شیشه ای بزرگی که می تواند بشکند و باعث آسیب شود، معمولاً شیشه ای ایمنی یا سکوریت است. همچنین، هر تکه شیشه ای که باید به اندازه کافی قوی باشد تا در برابر شکستن در اثر ضربه مقاومت کند، باید تمپر شود. لازم به ذکر است شیشه های سکوریت معمولا در شرایط گرمای زیاد استفاده می شود.

از جمله کاربرد های شیشه سکوریت عبارت اند از:

 الکترونیک: شیشه سکوریت به طور گسترده ای در برنامه های الکترونیکی دستی از جمله صفحه نمایش تبلت ها و گوشی های هوشمند استفاده می شود. این دستگاه‌ها اغلب می‌افتند و کاربران گاهی روی آن‌ها می‌نشینند و نیاز دارند که صفحه شیشه‌ای بسیار قوی‌تر و ایمن‌تر از شیشه‌های آنیل شده معمولی باشد.

ماشین ها: همچنین کاربردهای خودرویی برای شیشه سکوریت وجود دارد. شیشه های جانبی و عقب خودروها طوری طراحی شده اند که به قطعات کوچک تبدیل شوند تا در صورت تصادف از صدمات جدی جلوگیری شود.

پنجره‌های بزرگ در ساختمان‌های بلند که بادهای شدید یا اجسام پرنده می‌توانند باعث ریزش تکه‌های بزرگ شیشه شوند، معمولاً شیشه‌های سکوریت هستند. این پنجره‌ها از شیشه‌های آنیل شده معمولی قوی ‌تر هستند و در صورت شکستن آن‌ها، تکه‌های کوچک شیشه برای عابران پیاده بسیار کم خطر خواهد بود. این شیشه های سکوریت به دلیل استحکامی که دارند از شکستن شیشه از داخل و افتادن افراد نیز جلوگیری می کنند.

در حالی که این پنجره های نصب شده روی سقف باید برای مقاومت در برابر نیروها، آب و هوا و سایر خطرات قوی باشند، همچنین باید به قطعات کوچک تبدیل شوند تا از آسیب به ساکنان ساختمان جلوگیری شود.

ما در فروشگاه همتا انواع شیشه سکوریت را با بهترین کیفیت و بالاترین دوام به مشتریان و مخاطبین عزیز خود ارائه میدهیم، لازم به ذکر است قیمت محصولات ما در فروشگاه همتا در مقایسه با قیمت شیشه سکوریت دیجی کالا بسیار مقرون به صرفه تر بوده و کاملا از کیفیت بهتری برخوردار می باشد.

برای استعلام قیمت شیشه سکوریت فروشگاه همتا و مقایسه آن با قیمت شیشه سکوریت دیجی کالا و کسب اطلاعات در رابطه با نحوه تعمیر شیشه سکوریت با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه همتا تماس بگیرید تا متخصصین و کارشناسان مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

شیشه سکوریت حاصل فرآیند حرارت دادن شیشه آنیل شده با استفاده از یک کوره مخصوص تا دمای یکنواخت حدود 700 درجه سانتیگراد است. پس از گرم شدن شیشه، از کوره خارج می شود و به سرعت خنک می شود.

 این کار شیشه را در حالت فشرده قرار می دهد در حالی که هسته شیشه در کشش باقی می ماند. به دلیل تمپر کردن، یک الگوی تنش توسط شیشه ایجاد می شود و استحکام مکانیکی شیشه سکوریت شده تا 5 برابر بیشتر از شیشه آنیل شده است.

وقتی شیشه سکوریت شکسته می شود، تمام انرژی ذخیره شده از الگوی تنش به یکباره آزاد می شود و شیشه به سنگریزه های بسیار کوچک تبدیل می شود.

پیشنهاد بررسی : کارخانه تولید یراق آلات شیشه سکوریت

قیمت شیشه سکوریت دیجی کالا

تفاوت شیشه سکوریت با شیشه معمولی

شیشه سکوریت شده تا پنج برابر قوی تر از شیشه آنیل شده با اندازه و ضخامت قابل مقایسه است.

شیشه سکوریت همچنین می تواند تغییرات دمایی بالا تا 250 درجه سانتیگراد را تحمل کند.

تلطیف شیشه هیچ یک از ویژگی های بصری شیشه مانند تابش خورشید و انتقال نور را تغییر نمی دهد.

شیشه سکوریت به عنوان شیشه ایمنی در نظر گرفته می شود و شکستن آن بسیار دشوار است.

اگر شیشه بشکند، به سنگریزه تبدیل می شود و خطر آسیب جدی را کاهش می دهد.

 در نهایت، شیشه های سکوریت را نمی توان برش، صیقل یا تغییر داد. 

شیشه سکوریت تا چهار برابر قوی تر از شیشه های معمولی است. تولیدکنندگان اغلب قطعات شیشه سکوریت شده را با لایه ای بین آنها لمینت می کنند تا استحکام آنها را بیشتر کنند.

نحوه شکستن شیشه سکوریت یک مزیت بزرگ از نظر ایمنی است. به جای تکه های بزرگ و سنگین شیشه که به راحتی می توانند صدمات جدی ایجاد کنند، شیشه سکوریت شده به قطعات بسیار کوچک می شکند. این قطعات هنوز هم می توانند کسی را برش دهند، اما صدمات معمولاً بسیار کمتر خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه بیشتر :

معایب درب کرکره‌ای برقی

آموزش تعویض تیغه کرکره برقی

کد خبر: ۲۱۰٬۸۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha