۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
ممانعت کمیسیون تلفیق از پرداختی‌های خارج از عرف میلیونی
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد

ممانعت کمیسیون تلفیق از پرداختی‌های خارج از عرف میلیونی

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: براساس تصمیم این کمیسیون موضوع رفاهیات در تبصره ۱۲ لایحه بودجه که به موضوع حداکثر سقف دریافتی اشاره داشت، اصلاح و از پرداختی‌های خارج از عرف ممانعت شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، با اشاره به بررسی مواد ارجاعی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در کمیسیون تلفیق گفت: در جلسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه بند (د) تبصره ۱۲ لایحه بودجه مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت. آوردن عبارت رفاهیات در این بند بدین معنا بود که بانک‌ها و شرکت‌های دولتی می‌توانستند خارج از عرف و بالاتر از سقف پرداختی اقدام به دادن پاداش‌های میلیونی در قالب رفاهیات کنند، این در حالی است که در برخی از دستگاه‌ها یک میلیون تومان هم به کارمندانشان پاداش داده نمی‌شود.

وی افزود: براساس پیشنهاد یکی از نمایندگان در جریان بررسی این بند در مجلس، مطرح شد که رفاهیات جدای از سقف حداکثر حقوق دریافتی باشد و موضوع رفاهیات از سقف حقوق پرداختی جدا شود که این بند برای رفع ابهام و بررسی مجدد به کمیسیون تلفیق بازگشت و امشب در جلسه کمیسیون تلفیق با موافقت نمایندگان عضو این کمیسیون این عبارت در بند (د) اصلاح شد و به سقف حقوق پرداختی بازگشت که برای بررسی و رأی گیری به صحن بازمی‌گردد.

وی تأکید کرد: همچنین در جریان این بند تأکید شد که مجموع سقف حداکثر دریافتی و مجموع همه جهات آن از جمله رفاهیات در شرکت‌های دولتی و در دولت باید زیر سقف ۵۵ میلیون تومان باشد.

کد خبر: ۲۱۰٬۴۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha