۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
سه برند پرفروش روغن ایرانی در سال ۱۴۰۱

سه برند پرفروش روغن ایرانی در سال ۱۴۰۱

روانکارهای ایرانی، با رینج متفاوتی از فروش و محبوبیت در میان خریداران روبرو می‌شوند و این عامل بستگی به شرایط تولید و مشخصات آن روانکار دارد.

بازار: روانکارهای ایرانی، با رینج متفاوتی از فروش و محبوبیت در میان خریداران روبرو می‌شوند و این عامل بستگی به شرایط تولید و مشخصات آن روانکار دارد. هرچه روغن صنعتی با کیفیت بالاتری تولید شود و کاربردهای وسیع‌تری داشته باشد، قاعدتا با فروش بیشتری روبرو خواهد شد.

در این مقاله، ما اطلاعاتی را در خصوص این سه برند پرفروش تدارک دیده‌ایم تا با خواندن آن، شناخت بهتری درباره آن‌ها پیدا کنید، پیش از پرداختن به اصل مطلب، به یک معرفی اجمالی درباره هر سه مورد می‌پردازیم. پیش از پرداختن به محصولات، بهتر است عوامل موثر بر فروش زیاد آن را با هم بخوانیم.

چگونه یک محصول ایرانی می‌تواند جز پرفروش‌ترین روغن موتورهای جهان باشد

ایران منابع نفت وسیعی دارد و همواره در تولید محصولات نفتی و وابسته به آن، پیشرو بوده است. ایرانول، بهران و پارس، به عنوان شرکت‌های ایرانی پرفروش انواع روغن موتور، موفق شده‌اند که با تکیه بر فناوری روز دنیا و استفاده از نانو افزودنی‌ها، روغن موتورهای باکیفیت تولید و به بازار عرضه کنند. کیفیت روغن موتور آن‌ها، این برندها را در عرصه ایران و دنیا مطرح کرده است، چرا که فناوری و افزودنی‌های استفاده شده در این روغن موتورها، تنها در چند شرکت بزرگ دنیا مانند موبیل ۱ و شل استفاده می‌شود.

برندهای پرفروش روغن ایرانی در سال ۱۴۰۱

  • شرکت بهران با حجم تولید سالانه خیلی زیاد و پالایشگاه بسیار قوی که در اختیار دارد، سالیان متمادی است که در خط تولید انواع روانکارهای خودرو فعالیت می‌کند و این روانکارها شامل: انواع روغن موتور، گریس، روغن هیدرولیک، روغن دنده هستند.
  • شرکت نفت ایرانول نیز چندین سال است که با انواع محصولات بسیار مختلف و تولید روانکارهای متنوع، در این زمینه معتبر و شناخته‌شده است.
  • درباره شرکت نفت پارس نیز می‌توان گفت که یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های نفتی در ایران است که از دهه ۳۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. انواع روانکار این شرکت در بازار بسیار معروف بوده و قیمت بسیار مناسبی دارند.

شرکت نفت بهران

شرکت نفت بهران یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های تولیدکننده مشتقات و فرآورده‌های نفتی ایران است که با بیش از ۵۰ سال سابقه در زمینه تحقیق و تولید محصولات نفتی، توانسته است به یکی از معتبرترین تولیدکنندگان و فروشندگان روانکار و فرآورده نفتی (و حتی غیرنفتی) در ایران تبدیل شود.

این شرکت صنعتی تا سال ۱۳۷۰ به اسم شرکت "پالایش نفت تهران" مشغول به فعالیت بوده است و از آن سال به بعد با نام اختصاصی بهران شناخته شد.

این شرکت در لیست تولیدات خود فرآورده‌هایی از قبیل: "روانکار خودروی بنزینی و دیزلی، روغن صنعتی، پارافین، گریس، ضدیخ خودرو و ضد یخ صنعتی، مکمل سوخت و دیگر محصولات تکمیلی" را دارد. بهران بیش از نیمی از سهم بازار روانکار خودرو و بیشتر از یک‌سوم سهم تولید روغن صنعتی ایران را در اختیار دارد و یکی از پرفروش‌ترین برندهای ایرانی در سال ۱۴۰۱ محسوب می‌شود.

برای دیدن روغن ایرانول، بهران، پارس، که سه برند برتر در سال 1401  شناخته شدند، می‌توانید وارد لینک مربوط به آن‌ها شوید.

فروش بالای محصولات بهران

محصولات شرکت بهران با نرخ بالایی از فروش در سال ۱۴۰۱ روبرو بوده‌اند؛ به طور مثال، تعداد فروش ثبت شده برای روغن صنعتی در این سال ۲۹,۹۹۲,۲۱۷ بوده است. این رقم برای روغن موتور بنزینی ۷۷,۹۴۰,۶۵۳ و برای روغن موتور دیزلی ۱۰۸,۰۵۱,۲۸۸ ثبت شده است. اعدادی که ذکر شد، مربوط به نرخ فروش در داخل ایران بوده است. این محصولات در بحث صادرات هم پیشرو بوده‌اند و میزان فروش بالایی را در سال ۱۴۰۱ به خود اختصاص دادند.

چند نمونه از محصولات پرفروش بهران

  • روغن صنعتی بهران هیدرولیک H ۶۸: این روغن برای انتقال نیرو در ماشین‌آلات و تجهیزات هیدرولیکی بسیار پرکاربرد است. پایداری حرارتی و اکسیداسیون بالایی دارد و به دلیل کیفیت بالای خود، هر ساله در دسته محصولات پرفروش بهران قرار می‌گیرد.
  • بهران سوپر توربو ران ۲۰w۵۰: این روغن در برابر اکسیداسیون، سایش و افت ویسکوزیته بسیار مقاوم است و از قطعات سیستم به خوبی مراقبت می‌کند، به همین دلیل است که همواره مورد توجه کاربران بوده و فروش بالایی دارد.

شرکت ایرانول

شرکت نفت ایرانول، یکی از برندهای معروف و معتبر ایرانی است که خریداران می‌توانند با خیال راحت انواع محصولات آن را (اعم از روغن، انواع روان‌کننده و فرآورده‌های جانبی) تهیه کنند. این کمپانی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان انواع روان‌کننده و فرآورده‌های نفتی در ایران است که در تاریخ ۱۰ آذر ۱۳۸۱ فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است. امروزه شرکت ایرانول در سه بخش پالایش نفت تهران، پالایش نفت آبادان و مجتمع ظروف و بسته‌بندی مشغول فعالیت است و سهام آن در سال ۱۳۹۱ در بازار بورس عرضه شد. این برند شناخته‌شده، یکی از پرفروش‌ترین و سودآورترین برندهای داخلی است که سهم بزرگی در بازار مصرف محصولات صنعتی دارد.

در صورتی که مایل هستید درباره  برندهای خارجی معروف روغن در سال 2022، اطلاعات بیشتری کسب کنید، توصیه می‌کنیم که مطالب صفحه اصلی آن را مطالعه کنید.

فروش بالای محصولات ایرانول

محصولات شرکت ایرانول نیز در سال ۱۴۰۱ پرفروش بودند؛ برای اثبات این ادعا می‌توان به نرخ فروش ثبت شده برای روغن صنعتی با رقم ۵۲۵,۸۷۰,۱۷۸ اشاره کرد. این رقم برای روغن موتور بنزینی ۳۵۸,۸۷۱,۸۲۶ و برای روغن موتور دیزلی ۳۳۴,۹۳۰,۰۹۵ ثبت شده است. این اعداد مربوط به میزان فروش روانکارها در داخل ایران است. این محصولات در صادرات هم همواره پیشگام بوده‌اند.

نمونه پرفروش ایرانول

یکی از بهترین روغن‌های موتور دیزلی ایرانول، روغن موتور دیزلی ایرانول ۱۵W۴۰ D-۹۰۰۰ Plus است که برای دستگاه‌های سنگین با موتور دیزل تولید شده است. این روغن بر اساس یک ترکیب مرغوب و شاخص ویسکوزیته بالا، روغن پایه معدنی و افزودنی‌های پیشرفته طراحی می‌شود. این روغن هر ساله نرخ فروش بالایی دارد و جز محبوب‌ترین و پرکاربردترین محصولات ایرانول به شمار می‌رود.

شرکت نفت پارس

شرکت پارس یا پالایشگاه پارس، اولین پالایشگاه و شرکت نفت خصوصی در ایران است. همچنین این پالایشگاه، باسابقه‌ترین پالایشگاه تولید روغن موتور و روانکار در ایران و خاورمیانه نیز محسوب می‌شود. این شرکت در کیلومتر ۱۹ بزرگراه شهید لشگری و در محدوده شهرستان قدس مستقر است.

روغن پرفروش پارس

یکی از روغن‌های پرفروش از شرکت پارس، روغن پارس بابک ۶۸ است که هر سال با استقبال زیادی روبرو می‌شود. این روغن ویژگی‌های منحصربه‌فرد و کاربرد وسیعی در صنایع مختلف دارد و به همین دلیل پرفروش است. صنایعی مانند ماشین‌آلات نساجی، جعبه لنگ انواع کمپرسور، قطعات هواپیمایی و کمپرسورهای رفت و برگشتی از مثال‌های پرکاربرد این محصول است.

به طور کلی، برندهای پرفروش روغن ایرانی بر اساس کیفیت و ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهند، در میان کاربران محبوب‌تر هستند و با استقبال بیشتری روبرو می‌شوند. بنابراین این مشخصات خود محصول است که باعث سوددهی و فروش بیشتر می‌شود؛ چرا که با نیازهای سیستم کاربران منطبق‌تر است.

کد خبر: ۲۱۰٬۴۱۷

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha