۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
قیمت سررسید ۱۴۰۲

قیمت سررسید ۱۴۰۲

شاید شما هم از دسته افرادی باشید که با یک تقویم ساده‌ی رومیزی یا دیواری، کار برنامه‌ریزی‌تان به‌راه بیفتد.

به گزارش بازار، شاید شما هم از دسته افرادی باشید که با یک تقویم ساده‌ی رومیزی یا دیواری، کار برنامه‌ریزی‌تان به‌راه بیفتد. ممکن است که فکر کنید نیازی به خرید سررسید ندارید اما باید بگوییم برنامه‌ریزی دقیق نیازمند ثبت اصولی فعالیت‌های روزانه و مهم است. به‌همین منظور برای ثبت چنین موارد مهمی شما نمی‌توانید از تقویم‌های دیواری یا رومیزی استفاده کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا انواع و قیمت سررسید ۱۴۰۲ را مورد بررسی قرار دهیم.

قیمت سررسید ۱۴۰۲

شاید شما هم از دسته افرادی باشید که با یک تقویم ساده‌ی رومیزی یا دیواری، کار برنامه‌ریزی‌تان به‌راه بیفتد. ممکن است که فکر کنید نیازی به خرید سررسید ندارید اما باید بگوییم برنامه‌ریزی دقیق نیازمند ثبت اصولی فعالیت‌های روزانه و مهم است. به‌همین منظور برای ثبت چنین موارد مهمی شما نمی‌توانید از تقویم‌های دیواری یا رومیزی استفاده کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا انواع و قیمت سررسید ۱۴۰۲ را مورد بررسی قرار دهیم.

تقویم یا سررسید چیست؟

یکی از وسایلی که در برنامه‌ریزی‌ها بسیار کمک‌کننده و مفید هستند، سررسیدها می‌باشند. سررسیدها با دفاتر معمولی متفاوت هستند زیرا در سررسیدها، امکان بررسی تاریخ و اطلاعات دقیق در مورد روزهای سال وجود دارد. البته سررسیدها بنا به سلائق مختلف، دارای کاربردهای متفاوتی هستند که هر شخصی می‌تواند متناسب با نیاز خود آن‌ها را تهیه نماید. از جمله ویژگی‌های مورد توجه در هنگام خرید سررسید ۱۴۰۲، طراحی آن است.

طراحی سررسید

آن‌چه که روی قیمت سررسید ۱۴۰۲ تاثیر بسیاری دارد، نوع طراحی و اندازه‌های این سررسیدها است. هنگام خرید سررسید ۱۴۰۲، باید به موارد کاربردی سررسید، دقت کنید تا سررسیدی را انتخاب نمایید که با آن‌چه از یک سررسید انتظار دارید، متناسب باشد. به‌عنوان مثال می‌توان این‌گونه بیان کرد که طراحی سررسیدی که برای تبلیغات کسب‌وکار خود در نظر می‌گیرید، با سررسیدی که در خانه برای کارهای روزانه مورد استفاده قرار می‌دهید، متفاوت است. بنابراین قیمت سررسید ممکن است بر اساس طراحی آن، متفاوت باشد.

انواع سررسید

از همین حالا شما می‌توانید نمونه‌های مختلف سررسید ۱۴۰۲ را در بسیاری از فروشگاه‌ها، مشاهده کنید. این سررسیدها در طرح‌ها، رنگ‌ها وسایزهای متنوعی به بازار عرضه می‌شوند. بنابراین قیمت سررسید ۱۴۰۲ با توجه به سلیقه و بودجه‌ی شما، متغیر خواهد بود. این سررسیدها را می‌توانید به‌عنوان عیدی ارزشمندی به عزیزان‌تان کادو دهید. به‌طور کلی انواع سررسید به‌صورت زیر است:

  • تقویم دیواری ۱۴۰۲

  • تقویم رومیزی ۱۴۰۲

  • سال‌نامه‌ی ۱۴۰۱ در اندازه‌های مختلف

یکی از نکات تاثیرگذار بر تقسیم‌بندی سررسید ۱۴۰۲، ابعاد آن است. از نظر ابعاد، سررسیدها را می‌توان به گروه‌های زیر دسته‌بندی نمود:

  • سررسید اروپایی

  • سررسید وزیری

  • سررسید رحلی

  • سررسید پالتویی

  • سررسید خشتی

  • سررسید سلطانی

  • سررسید جیبی

  • سررسید رقعی

  • سررسید ارگانالیز

از طرفی دیگر، انواع سررسیدها را می‌توان بر اساس موارد زیر تقسیم‌بندی نمود:

سررسیدهای تبلیغاتی

شرکت‌ها معمولاً برای معرفی برند خود، از این نوع سررسید استفاده می‌کنند. این سررسیدها معمولاً شامل لوگوی شرکت، شعارهای تبلیغاتی و راه‌های ارتباطی در صفحات داخلی هستند. از طرفی معمولاً کاتالوگی از محصولات و خدمات شرکت نیز همراه با سررسید در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. اگر دارای کسب‌وکار کوچک و محلی هستید، می‌توانید برای خود از طریق این سررسیدها، تبلیغ وسیعی را انجام دهید. قیمت سررسید ۱۴۰۲ تبلیغاتی می‌تواند بسته به نیاز شما و سفارش‌تان، متفاوت باشد.

سررسیدهای اختصاصی

این سررسیدها معمولاً برای تبلیغات شرکت‌هایی است که تازه تاسیس شده‌اند. اگر شما هم تصمیم به خرید چنین سررسیدهایی دارید، می‌توانید با مشورت با تولیدکنندگان چنین سررسیدهایی، طرح مورد نظر خود را سفارش دهید.

سررسیدهای فانتزی

خرید سررسید یا سال‌نامه ارتباط مستقیمی با جنسیت، سبک زندگی، سلیقه و سن خریدار دارد. در هنگام خرید سررسید فانتزی لازم است که به این عوامل توجه ویژه‌ای داشته باشید. اگر تصمیم دارید که برای فردی سررسید فانتزی تهیه کنید، حتماً باید گروه سنی را مد نظر قرار دهید. قیمت سررسید ۱۴۰۲ فانتزی نیز به کیفیت و سبک طراحی بستگی دارد. معمولاً سررسیدهای فانتزی در طرح و رنگ‌های جذاب مانند فیروزه‌ای، فسفری، قرمز و ... به بازار عرضه می‌شوند.

سررسیدهای پلنر

سررسید پلنر از نامش پیداست که برای برنامه‌ریزی دقیق افرادی طراحی شده است که به‌علت دغدغه‌های کاری نیاز به یک سررسید خاص دارند. در حقیقت سررسید پلنر یک همراه خوب در طی سال به‌حساب می‌آید. با استفاده از این سررسیدها شما می‌توانید به‌صورت کاملاً طراحی شده، تمامی نکات لازم برای برنامه‌ریزی حرفه‌ای روزانه را در آن یادداشت کنید. از مزایای این سررسید می‌توان به افزایش راندمان و انگیزه‌ی کاری و مدیریت بهتر زمان اشاره کرد.

اجزای صفحات سررسید

در داخل سررسید ۱۴۰۲، محتواهای زیر به‌چشم می‌خورند:

مقدمه‌ی سررسید

در قسمت مقدمه‌ی سررسید می‌توان در بخش‌های خاصی، اطلاعات شخصی یا تلفن‌های ضروری و هم‌چنین تقویم در یک نگاه را ثبت نمود.

محتوای داخلی سررسید

محتوای داخلی شامل تمام روزها، ماه‌ها و فصل‌ها است و معمولاً در زیر آن چند خظی برای یادداشت وقایع روزانه، در نظر گرفته شده است.

بخش پایانی سررسید

بخش پایانی معمولاً شامل دفترچه‌ی تلفن، صورت‌حساب یا اطلاعات دیگری است.

در برخی از سررسیدها به هر روز یک صفحه اختصاص داده می‌شود و بعضی دیگر ممکن است از روزهای شنبه تا چهارشنبه، هر کدام یک صفحه داشته اما روزهای پنج شنبه و جمعه در یک صفحه گنجانده شده باشند. بسیاری از سررسیدها نیز هر دو روز را در یک صفحه جایگزین نموده‌اند. ممکن است در خرید سررسید ۱۴۰۲، انواع سررسیدهایی را مشاهده کنید که همه‌ی روزهای هفته در یک صفحه قرار گرفته‌اند و این سررسیدها معمولاً کوچک‌تر از سررسیدهای دیگر هستند.

قیمت سررسید ۱۴۰۲

کلام آخر

از آن‌جایی که معمولاً قیمت سررسید ۱۴۰۲، یک فاکتور مهم برای خرید این محصول است، توصیه می‌شود اگر قصد خرید سررسید را دارید، حتماً نوع مرغوب آن را تهیه کنید. با هزینه‌ی بیش‌تر شما می‌توانید کالایی با کیفیت بهتر را خریداری نمایید. در هنگام خرید لازم است تا به نوع جلد و کیفیت کاغذی که سررسید از آن تهیه شده است، حتماً دقت کنید. لازم است حتی برخی از جملات سررسید را هم بخوانید و در صورتی که اشتباهات چاپی یا غلط‌های املائی در آن مشاهده می‌کنید، از خرید آن، خودداری نمایید زیرا اشتباهات چاپی موجود در سررسید می‌تواند برنامه‌های زندگی و کاری شما را مختل کند!برای خرید و استعلام قیمت میتوانید به سایت چاپ سینا به آدرس sinaaco.com مراجعه نمایید.

کد خبر: ۲۱۰٬۳۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha