۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
 تخفیف ۵ تا ۳۰ درصدی کالا در نمایشگاه‌های بهاره|  توسطی: ۱۴۰۱ سال خوبی برای  اصناف نبود
حمایت اصناف از تولیدکنندگان در نمایشگاه بهاره

 تخفیف ۵ تا ۳۰ درصدی کالا در نمایشگاه‌های بهاره| توسطی: ۱۴۰۱ سال خوبی برای  اصناف نبود

رئیس اتاق اصناف تهران: ۱۴۰۱ نه تنها سال خوبی برای اصناف نبود بلکه تاب آوری اقتصادی مردم نیز کم شد.

مهران ابراهیمیان؛ بازار: رئیس اتاق اصناف تهران گفت: انواع کالاهای مورد نیاز شب عید مردم در فروشگاه های بهاره با تخفیف ۵ تا ۳۰ درصدی عرضه می‌شود.

علی توسطی رئیس اتاق اصناف تهران طی یک نشست خبری در اتاق اصناف تهران درباره جزئیات برگزاری نمایشگاه های بهاره اظهار داشت: نمایشگاه های بهاره امسال در ۵ نقطه تهران شامل پارک ارم، مصلی امام خمینی (ره)، حکیمیه، بوستان ولایت و فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود و هدف از ان حمایت از تولیدکنندگانی که در تلاشند با وجود بحران های کرونا و تحریم همچنان سرپا بمانند و محصولات خود را به قیمت منصفانه به مصرف کننده نهایی ارائه بدهند.

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه این نمایشگاه همزمان با نیمه شعبان کار خود را آغاز خواهند کرد، گفت: بنابراین نمایشگاه های بهاره از ۱۷ تا ۲۶ اسفند به مدت ۱۰ روز و از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب فعالیت خواهند داشت.

سال خوبی برای کسب و کار نبود

وی با اشاره به اثار منفی دستفروشی های گسترده در سطح شهر تهران منجمله افزایش ترافیک و نبود کیفیت مطمئن متناسب با قیمت، گفت: امسال، سال خوبی برای فضای کسب و کار و به ویژه برای تولید کنندگان نبود، گفت: اگر این نمایشگاه ها برگزار نمی شد دستفروشی در سطح شهر تهران تشدید می شد که زیبنده پایتخت ایران نیست.

وی بیان داشت: تعداد غرفه های در نظر گرفته شده نسبت به سال های قبل کمتر است و این تصمیم با توجه به وضعیت واحدهای صنفی در شب عید اتخاذ شده تا در این ایام واحدهای صنفی نیز بتوانند فعالیت مناسبی داشته باشند.

توسطی با اشاره به این که این نمایشگاه ها، نخستین نمایشگاه ها در دوره جدید اتاق اصناف تهران است و حساسیت برای برگزاری با کیفیت برای هیئت رئیسه بسیار بالا بود، اظهار داشت: در این نمایشگاه کالاهایی مانند پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، مواد شوینده، خشکبار و غیره عرضه می شود و بازرسان جهت نظارت بر فعالیت آنها به طور تمام وقت در نمایشگاه ها حضور خواهند داشت.

وی اظهار داشت: کالاهای مختلف در این نمایشگاه ها با تخفیف ۵ تا ۳۰ درصدی عرضه خواهد شد.

تاب آوری اقتصادی مردم کم شده است

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان این مطلب که متولی برگزاری نمایشگاه طبق قانون و شیوه نامه ها اتاق های اصناف هستند گفت:

در سالیی که گذشت اتاق اصناف درگیر زیاده خواهی بخشی از بدنه وزارت جهاد کشاورزی، وزارت ارشاد و حتی مدیران میانی شهرداری ها بودیم اما امیدواریم با تلاش همکاران، جایگاه اتاق اصناف احیا شود.

وی یاد آور شد: با اتفاقاتی که سال ۱۴۰۱ رخ داد تاب آوری اقتصادی مردم پایین آمده و قدرت خرید آنها کاهش یافته است و ما بر اساس اساسنامه و قانون و مسئولیت برگزاری نمایشگاه ها در تلاش هستیم تا برگزاری این نمایشگاه ها امکان بهتری برای نه فقط برای تولید کنندگان که برای مصرف کنندگان فراهم کنیم.

کد خبر: ۲۱۰٬۲۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha