۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کمیسیون اجتماعی از منتقدان حذف ردیف اعتباری مربوط به معلولان در بودجه ۱۴۰۲ است
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

کمیسیون اجتماعی از منتقدان حذف ردیف اعتباری مربوط به معلولان در بودجه ۱۴۰۲ است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه ما از منتقدان حذف ردیف اعتباری مربوط به جامعه معلولان در لایحه بودجه ۱۴۰۲ هستیم به بیان راهکارهای کمیسیون متبوعش جهت تعیین اعتبارات لازم برای این بخش پرداخت.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، ولی اسماعیلی، در خصوص اعتراض بخشی از جامعه معلولان به عدم تخصیص بودجه سازمان بهزیستی که به ورشکستگی مراکز مراقبتی و توانبخشی منتهی شده است، گفت: ما هم از منتقدان حذف ردیف اعتباری مربوط به جامعه معلولان در لایحه بودجه ۱۴۰۲ هستیم که تنها در جداول آمده است.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه برغم تلاش‌هایی که از طریق کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ برای برگرداندن این ردیف اعتباری داشتیم، نتیجه‌ای حاصل نشد.

وی تصریح کرد: آنچه مسلم است دولت باید همچون سال گذشته ردیف خاصی را برای کمک به جامعه معلولان در لایحه بودجه اعلام می‌کرد و ما هم قطعا در این زمینه کمک می‌کردیم کمااینکه سال گذشته مبلغ هزار میلیارد تومان به بهزیستی برای مشاغل خانگی و حمایت از زنان سرپرست‌خانوار اختصاص دادیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: هم‌اکنون در تلاش هستیم در زمان بررسی تبصره‌های ۱۰، ۱۲، ۱۷ و ۱۹ لایحه بودجه که بیشتر به اعتبارات نهادهای حمایتی اشاره دارد از محل هدفمندی یارانه‌ها اعتباراتی را برای حمایت از جامعه معلولان تعیین کنیم.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: البته تلاش می‌کنیم که با استفاده از محل منابع تعیین شده برای آسیب‌های اجتماعی نیز بخشی را به تامین اعتبارات لازم برای این بخش اختصاص دهیم.

کد خبر: ۲۱۰٬۲۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ن IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      0 0
      حاجی تورو خدا این طرح ساماندهی نیروهای شرکتی رو بی خیال نشید. آقای اسماعیلی عزیز و دلسوز این جوری که بوش میاد طرح ساماندهی رو هم دارن با پول از رده خارج میکنن