۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
حضور شرکت شهروند در جشنواره نمایشگاه کالاهای مصرفی ایرانی

حضور شرکت شهروند در جشنواره نمایشگاه کالاهای مصرفی ایرانی

جشنواره نمایشگاه کالاهای مصرفی ایرانی با مشارکت و تخفیفات ویژه شرکت شهروند از تاریخ ۱۴ لغایت ۲۰ اسفندماه در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب آغاز به کار نمود.

بازار: به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، این رویداد با هدف عرضه مستقیم کالا با تخفیف‌های ویژه به شهروندان و کارکنان شهرداری تهران در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب از امروز آغاز به کار نموده و مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه انواع گروه‌های کالایی اساسی و مصرفی را با هدف حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده ایرانی به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند.
غرفه فروشگاه شهروند در سالن ملل این نمایشگاه با عرضه بیش از ۱۹۰ بارکد کالای اساسی و مصرفی همچون برنج ایرانی با قیمت هرکیلو ۴۹,۰۰۰ تومان، قند شکسته ۷۰۰ گرمی با قیمت ۱۶,۱۰۰ تومان و انواع ماکارونی، چای، روغن، نوشیدنی، غذاهای نیمه‌آماده، لبنیات، رب گوجه، شوینده، سلولزی و ...با تخفیفات ویژه تا سقف ۵۰ درصد از برندهای معتبر ایرانی آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است.
گفتنی است، نمایشگاه کالاهای مصرفی ایرانی از روز یکشنبه ۱۴ اسفندماه آغاز به کار نموده و تا ۲۰ اسفندماه از ساعت ۱۱ الی ۲۲ میزبان عموم بازدیدکنندگان است.
کد خبر: ۲۱۰٬۱۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha