۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
ورود هوش مصنوعی ترسناک چت جی بی تی به ایران، خداحافظی گوگل؟

ورود هوش مصنوعی ترسناک چت جی بی تی به ایران، خداحافظی گوگل؟

چت جی بی تی یک ربات کاربردی و بسیار هوش مند است که میتواند تمامی سوال های شما را پاسخ دهد و نیاز ها و کارهایی که دارید را برآورده کند.

به گزارش بازار، چت جی بی تی هوش مصنوعی که به تازگی بر سر زبان ها آمده است و بسیار ترند شده است، چت جی بی تی رباتی است که با استفاده از هوش مصنوعی خود میتواند با شما چت کند، آموزش دهد، محتوا بنویسد، و سوال های ریاضی و... شما را حل کند، اما این هوش مصنوعی میتواند برای از کسب و کار ها خطرناک باشد و موجب از بین رفتنشان بشود.

به گزارش سایت کی خوبه بعضی از کسب و کار ها ممکن است در آینده ای نزدیک به علت هوش مصنوعی چت جی بی تی ضربه ببینند که الان باهم آن کسب  کار ها را برسی کنیم.

چت جی بی تی چی هست؟

چت جی بی تی یک ربات کاربردی و بسیار هوش مند است که میتواند تمامی سوال های شما را پاسخ دهد و نیاز ها و کارهایی که دارید را برآورده کند، اما هنوز برای ایران فعال نیست ولی زبان پارسی را دارد و شما میتوانید به صورت زبان پارسی با او چت کنید و نیاز های خودتون رو برآورده کنید.

برای استفاده از چت جی بی تی باید یک عدد شماره مجازی تهیه کنید و با استفاده از فیلترشکن وارد سایت شوید و مراحل ثبت نام را بروید.

ورود هوش مصنوعی ترسناک چت جی بی تی به ایران، خداحافظی گوگل؟

۱-محتوا نویسان:

بله درست شندید آن دسته از افرادی که تولید محتوا برای وب سایت ها میکنند و یا ترجمه محتوا های انگلیسی، عربی و... انجام میدهند ضرر زیادی میبینند و ممکن است که دیگر نتوانند پروژه بگیریند، اما همه ما میدانیم که هیچ چیز نمیتواند جای نیروی انسانی را بگیرید شاید چت جی بی تی بتواند به خوبی برای صاحبان کسب و کار تولید محتوا کند، ولی باز هم نیروی انسانی بهتر میتواند یک محتوای اورجینال را بنویسد.

۲-سئو کاران و شرکت های سئو:

و اما کسب و کار بعدی که ممکن است با گسترش چت جی بی تی و از بین رفتن گوگل آسیب ببیند شرکت های سئو و سئو کاران است، این درصورتی است که گوگل از بین رفته باشد و چت جی بی تی جای آن را گرفته باشد، سئوکارن حرفه ای باید تصمیمی برای این قضیه بگیرند.

۳-گوگل:

حتی گوگل هم ممکن است آسیب ببینید و الان چت جی بی تی تهدید جدی برای گوگل است، البته که گوگل در همین اول کار رقیب چت جی بی تی را ساخته است، از یک طرف دیگر قبلا هم همین اتفاق برای گوگل افتاده است که گوگل امتیاز کل آن شرکت را خرید، بله گوگل درآمد اصلی اش برای موتور جست و جو گرش است و نمیزارد همچین اتفاقی برایش بیوفتد.

۴-معلمان و افرادی که آموزش ارائه میدهند:

ممکن است در آینده ای نزدیک معلمان و کسانی که اموزش هایی درهر حوضه ای ارائه میدهند هم ضربه ببینند و دیگر اموزش حضوری از بین برود و آموزش آنلاین و جایگزینش شود، حتی ممکن است بهترین مشاوران تحصیلی هم که فعالیت زیادی در انتخاب رشته کنکور و... میکنند ضربه ببینند چرا که مطمعنا این ربات ارتقا پیدا میکند و در همین سطح باقی نمیماند.

۵-برنامه نویسان:

بله برنامه نویسان هر رشته ای ضربه میبینند برای مثال شما اگر به خواهید به یک برنامه نویس پایتون یک پروژه ساخت پخش موزیک بدهید به جای اینکه هزینه ای بکنید از ربات چت جی بی تی میخواید که کد های اماده ساخت برنامه پخش موزیک را به شما بدهد.

۶-فتوشاپ کار ها و ادیتور ها:

چت جی بی تی این امکان را به شما میدهد که با دستور به آن عکس دلخواهتون رو ادیت کنه، و به شما اون چیزی که میخواید رو تحویل بده خب طبیعی هستش که دیگر کم کسی پیدا میشود که به شما پروژه طراحی بدهد، اما نگران نباشید این هوش مصنوعی آنقدر قوی نشده است که بتواند بدون ایراد همه کار را انجام دهد.

کلام آخر:

نگران نباشید چت جی بی تی هنوز دارای مشکلاتی زیادی است که تا این مشکلات درست شود و در بین مردم رواج پیدا کند طول میکشد مخصوصا کشور ایران که از طرف چت جی بی تی تحریم است و افرادی که میخواهند از طرف ایران به چت جی بی تی ورود پیدا کنند و با آن کار کنند باید از شماره های مجازی و... استفاده کنند، از طرفی دیگر شرکت گوگل با ارزش بالای خودش هیچ وقت اجازه نمیدهد که رقیبی آن را تهدید کند و منفعتش را به خطر بیندازند، قطعا گوگل هم در این باره یک تصمیم درست میگیرد.

فروشگاه های بزرگی مانند: دیجی کالا، علی بابا و سایت های خبری/آموزشی بزرگی مثل: ایسنا، کی خوبه، ورزش ۳ و... در بستر گوگل فعالیت میکنند و به زودی مدیران کسب و کار تصمیمی راجب این موضوع میگیرند.

اما شمایی که مدیر یک کسب و کار هستید و یا فریلنسر هستید باید بهتر از قبل فعالیت کنید و چت جی بی تی را یک فرصت بدانید و در اوج ناامیدی رقبا شما فعالیت هوشمندانه ای انجام دهید و حتی میتوانید با استفاده از ابزار چت جی بی تی کار خودتان را راحت تر کنید و از این ربات کمک بگیرید.

نظر شما چیست؟ آیا چت جی بی تی میتواند به کسب و کار ها ضربه بزند؟

نوشته شده توسط: سایت کی خوبه

کد خبر: ۲۰۹٬۹۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 1
    • محمد امین IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      3 2
      مطلب خوبی بود