۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۸
همه امکانات را برای حل مشکلات معیشتی به کار گرفته ایم| تعرفه صادرات محصولات کشاورزی اصلاح می شود
وزیر اقتصاد در گفت‌وگو با بازار:

همه امکانات را برای حل مشکلات معیشتی به کار گرفته ایم| تعرفه صادرات محصولات کشاورزی اصلاح می شود

بوشهر- خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه تعرفه صادرات محصولات کشاورزی اصلاح می‌شود از اجرایی شدن صدور مجوز ترانزیت از بنادر دیر و کنگان خبر داد.

سید احسان خاندوزی در حاشیه نشست با مسئولان شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار بدون ارائه راهکاری خاص، اظهار داشت: وزارت امور اقتصاد و دارایی در راستای بهبود وضعیت معیشتی مردم، تمام امکانات و ظرفیت خود را به کار گرفته و امیدواریم در این راستا به نتیجه مورد نظر برسیم.

وی افزود: استان بوشهر نیازمند توسعه در بخش‌های مختلف است و باید جبران عقب‌ماندگی در برخی زمینه‌ها با شتاب انجام شود که دولت سیزدهم در این مسیر، عزم جدی دارد و در این سفر مصوبات خوبی تصویب شد.

وزیر اقتصاد و دارایی خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر موجبات کاهش تنش آبی شده و با رایزنی با مپنا، برای افزایش ظرفیت آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر گام برمی‌داریم.

خاندوزی تصریح کرد: اجرایی شدن مجوز ترانزیت از بنادر دیر و کنگان از اقداماتی است که بزودی نتیجه خواهد داد.

وی به افزایش تعرفه صادرات برخی محصولات کشاورزی بویژه گوجه‌فرنگی اشاره کرد و گفت: پیگیری لازم برای اصلاح تعرفه صادرات محصولات کشاورزی تولیدی استان بوشهر را انجام می‌دهیم.

وزیر اقتصاد و دارایی با تاکید بر لزوم گسترش اقتصاد دریاپایه در جنوب استان بوشهر اضافه کرد: برای تخصیص ۲ هزار هکتار زمین به منظور اجرای طرح پرورش میگو، پیگیری کرده‌ایم که امیدوارم بزودی نتیجه دهد.

خاندوزی به اهمیت کشت گلخانه‌ای اشاره کرد و گفت: اعتبارات لازم برای توسعه کشت گلخانه‌ای و صنایع بسته‌بندی و تبدیلی تخصیص می‌یابد و امیدوارم زنجیره ارزش کشت گلخانه‌ای در این منطقه تکمیل شود.

وی با اشاره به اهمیت توسعه محورهای مواصلاتی و اجرای خط ریلی افزود: ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای توسعه محورهای مواصلاتی منطقه از محل اعتبارات نفت، در دستور کار قرار دارد و پیگیری لازم صورت گرفته است.

کد خبر: ۲۰۹٬۹۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      9 0
      اگر قانون حقوق ها برابر با تورم لحظه ای یا ماهیانه و یا سالانه رعایت میشد هیچ وقت برای ما کارگران مشکلات معیشتی بوجود نمی آمد.. متاسفانه گرانی در سال بالای صدها بار تکرار می‌شود ولی حقوق کارگران و کارمندان و بازنشستگان سالی یکبار.. و این باعث می‌شود که حتی اگر 200 درصد هم به حقوق اضافه شود باز هم بسیار کم است
    • خواهان IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      0 0
      مشکلات ما نیروهای شرکتی رو هم حل کنید عاصی شدیم از این همه تبعیض متوجه شدید؟ از این همه تبعیض عااااصی تمومش کنید
    • خواهان IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      0 0
      مشکل ما نیروهای شرکتی رو حل کنید عاصی شدیم از این همه تبعیض عاصی شدیم ب فریاد ما برسید صبرمون لبریز شد