۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
جزئیات برقراری خط کشتیرانی منظم تجاری ایران و ونزوئلا
معاون توسعه بازار کشتیرانی تشریح کرد

جزئیات برقراری خط کشتیرانی منظم تجاری ایران و ونزوئلا

معاون توسعه بازار کشتیرانی گفت: سومین کشتی تجاری کشورمان به ونزوئلا اردیبهشت سال آینده بارگیری خواهد کرد.

به گزارش بازار، امیر بیات معاون توسعه بازار کشتیرانی ایران گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران خط منظم کشتیرانی بین ایران به ونزوئلا راه اندازی کرده است، طی ماه‌های گذشته در ماه آذر و بهمن ماه دو فروند کشتی اقیانوس پیمای کشتیرانی جمهوری اسلامی به بندر بابورا به ونزوئلا اعزام شد.

معاون توسعه بازار کشتیرانی ایران در ادامه افزود: طبق برنامه، کشتی بعدی در اواخر اردیبهشت ماه به ونزوئلا اعزام خواهد شد و جا دارد که از تجار و فعالین دعوت کنم که نسبت به رزرو کانتینر و در اصطلاح بوکینگ کردن کانتینرها اقدام کنند.

وی درباره مدت زمان بارگیری، حمل و نقل و تخلیه کالاهای تجاری بین دوکشور گفت: مسیر ونزوئلا به دلیل به این که در آمریکای جنوبی واقع شده است از دو مسیر به آن دسترسی داریم. یکی از طریق آفریقای جنوبی و دیگری از طریق کانال سوئز است. از سمت جنوب ۳۵ روز رفت و ۳۰ تا ۳۵ روز برگشت و حدود ۲ هفته در بندر توقف داشته باشد؛ که جمعه ۹۰ روز می‌شود.

بیات با اشاره به استقبال کم تجار از این خط کشتیرانی بیان کرد: تا الان هیچ کدام از تجار که درخواست برقراری این خط کشتیرانی کرده بودند به ما مراجعه نکردند و درخواست رزرو کانتینر نداشتند.

وی در پایان گفت: از تجار، بازرگانان، فعالان اقتصادی که در این حوزه ساختمان فعالیت دارند، می‌توانند با مراجعه کشتیرانی و یا به کارگزاری‌هایی که این کار را انجام می‌دهند، نسبت به رزرو کانتینر اقدام کنند.

کد خبر: ۲۰۹٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha