۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
دومین شهرک صنعتی بزرگ در شیراز راه اندازی می‌شود
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

دومین شهرک صنعتی بزرگ در شیراز راه اندازی می‌شود

شیراز- مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از برنامه این شرکت برای ایجاد و راه اندازی دومین شهرک صنعتی بزرگ در شیراز خبر داد و گفت: در این زمینه مراحل امکان سنجی در حال انجام است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی فارس، سید مصطفی هاشمی با بیان اینکه این شهرک صنعتی با مساحتی حدود دو هزار هکتار در یکی از محورهای اصلی منتهی به شیراز ایجاد می شود گفت:باتوجه به نیاز مرکز استان به زیرساخت های استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی ،راه اندازی این شهرک صنعتی در دستور کار قرارگرفته است.

وی با اشاره به تکمیل بودن ظرفیت شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت: برای پاسخ به تقاضای سرمایه گذاران در بخش های تولیدی،صنعتی،کارگاهی و صنفی ، ایجاد شهرک صنعتی بامساحت بالا که بتواند حداقل تا یک دهه آینده این نیازها را پوشش دهد ضروری بود و در این خصوص ایجاد و راه اندازی شهرک صنعتی بزرگ دوم شیراز بعنوان یک راهبرد اصلی در برنامه این شرکت قرارگرفت.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس افزود: در این زمینه با تاکید استاندار فارس وپیگیری نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی و نیز حمایت و همراهی فرماندار شهرستان شیراز، امکان سنجی اراضی مستعد این شهرک صنعتی در مرحله پیگیری است که امیدواریم با حمایت دستگاه های اجرایی این مهم هرچه سریعتر به نتیجه برسد.

کد خبر: ۲۰۹٬۷۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha