۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
دولت قیمت کالاها را بر اساس نرخ ارز 28 هزار تومان عرضه می‌کند|افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در کشور
خاندوزی در گفت‌وگو با بازار:

دولت قیمت کالاها را بر اساس نرخ ارز 28 هزار تومان عرضه می‌کند|افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در کشور

بوشهر- خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه، دولت قیمت کالاها را بر اساس نرخ ارز 28 هزار تومان عرضه می‌کند از افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در کشور در سال جاری نسبت به سال قبل خبر داد.

سید احسان خاندوزی در حاشیه نشست با مسئولان شهرستان دیر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: نوسانات اخیر ارزی به هیچ وجه مورد رضایت دولت نیست و دولت موافق افزایش نرخ ارز نیست.

وی افزود: همه تلاش دولت برای بهبود معیشت مردم و رضایت‌مندی اقشار مختلف بویژه افراد کم‌برخوردار است و برای تحقق این مهم نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

وزیر اقتصاد در ارتباط با تاثیر نرخ ارز بر قیمت کالاها در بازار خاطر نشان کرد: با وجود اینکه قیمت برخی کالاها تحت تاثیر نوسانات ارزی قرار گرفته ولی دولت قیمت کالاها را بر اساس نرخ ارز 28 هزار تومان عرضه می‌کند.

خاندوزی از افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در کشور خبر داد و تصریح کرد: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نسبت به سال ۱۴۰۰ و قبل از آن، رشد محسوسی داشته و موجبات افزایش تولید و ایجاد اشتغال شده است.

وی ادامه داد: در استان بوشهر، پروژه‌های ارزشمند عمرانی و اقتصادی و تولیدی و صنعتی افتتاح و اجرایی شدند که رضایت خاطر مردم شریف استان بوشهر را در بر خواهد داشت.

کد خبر: ۲۰۹٬۶۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha