۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه بزرگ برق رسانی با اعتبار ۱۸۰۰ میلیارد تومان در استان بوشهر
استاندار بوشهر با بازار مطرح کرد

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه بزرگ برق رسانی با اعتبار ۱۸۰۰ میلیارد تومان در استان بوشهر

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه بزرگ برقرسانی با اعتبار حدود ۱۸۰۰ میلیارد تومان در استان بوشهر خبر داد.

احمد محمدی زاده در حاشیه افتتاح طرح‌های سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار به طرح‌های تامین و توزیع برق اشاره کرد و اظهار داشت: برقرسانی به نقاط مختلف و تقویت خطوط از اولویت‌های این حوزه است.

وی افزود: ۶ پروژه بزرگ برقرسانی با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان در این سفر افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی آنها انجام خواهد شد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های تامین برق هزینه شده که ۷۰۰ میلیارد تومان طرح افتتاحی و ۲۰۰ میلیارد تومان طرح نیز آغاز عملیات اجرایی انجام شده است.

محمدی زاده تصریح کرد: بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان نیز در حوزه توزیع برق سرمایه گذاری شده است.

وی اضافه کرد: در زمینه توزیع برق حدود ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح و پروژه‌هایی با پیش بینی سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان نیز اجرایی و عملیاتی شده است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: احداث پست برق ماهینی، افزایش ظرفیت پست و توسعه کلید خانه ساحل بوشهر، افزایش ظرفیت خط ۶۶ کیلوولت برازجان و خط میاندشت – آبپخش، احداث خط ۶۶ کیلوولت میان دشت – رود حله، پایش و کنترل ۶ ایستگاه و مراکز دیسپاچینگ از این طرح‌هاست.

کد خبر: ۲۰۹٬۵۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha