۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
صادرات «لوستر» ایران رو به افزایش است
منافی در گفتگو با بازار:

صادرات «لوستر» ایران رو به افزایش است

تهران- منافی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر تهران با بیان اینکه تقاضای خرید داخلی لوستر با کاهش روبرو شده است، گفت: علی رغم کاهش بازار داخلی، شاهد افزایش صادرات لوستر هستیم.

حمید رضا منافی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تقاضای خرید لوستر در بازار داخل کاهش پیدا کرده اما با این وجود صادرات افزایش داشته است، تاکید کرد: تا پیش از نوسانات ارزی فروش لوستر در وضعیت متوسط قرار داشت اما تغییرات نرخ ارز تاثیر منفی بسیاری بر تولید و فروش داخلی گذاشت.

وی افزود: با توجه به تغییرات ارز، شاهد افزایش قیمت مواد اولیه مانند فلز برنج به عنوان فلز اصلی در ساخت لوستر هستیم لذا صادرات به ما کمک می کند تا بتوانیم فروش را بیشتر کنیم.

رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان لوستر تهران در پاسخ به سوالی پیرامون راهکارهای ارتقای بازارهای لوستر ایرانی، افزود: تولید کنندگان لوستر بیشتر به دنبال یافتن بازارهای جدید برای صادرات هستند لذا برگزاری نمایشگاه های تخصصی کمک شایانی به این صنف می کند.

منافی با بیان اینکه لوستر های ایرانی به کشور های همسایه و حوزه خلیج فارس از جمله عراق، پاکستان، ترکیه و برخی از کشورهای اروپایی مانند روسیه و ... صادر می شود، تاکید کرد: مهم ترین مزیت صادرات این است که قیمت تمام شده و نرخ ارائه به کشورهای مقصد مناسب است لذا می توان بازار فروش بهتری پیدا کرد.

کد خبر: ۲۰۹٬۵۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha