۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
اطلس سرمایه‌گذاری استان زنجان نهایی شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور:

اطلس سرمایه‌گذاری استان زنجان نهایی شود

زنجان- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: اطلس سرمایه‌گذاری استان زنجان باید نهایی شود و به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن کوششی عصر پنجشنبه در جلسه اطلس سرمایه‌گذاری استان زنجان و سامانه SDI در محل استانداری زنجان،گفت: در سطح ملی مطالبه ما این است که در اطلس سرمایه‌گذاری، بنگاه‌های اقتصادی در همه شهرستانها جانمایی شود.

وی ابراز کرد: استان زنجان رو به بالندگی است و مدیر ارشد استان اقتصاد مقاومتی را نه در کلام بلکه در عمل مطلع نظر قرار داده است و ما نیز باید با تفویض اختیار و ارائه تجهیزات لازم زمینه پیشرفت را فراهم کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور، گفت: مهم‌تر از اعتبارات، نیروی جوان استان است و درک صحیح مدیر ارشد استان این مجموعه امکانات لازمه سرمایه‌گذاری است‌.

کوششی تاکید کرد: در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری نیز باید به طور جدی کار کنیم و مرکز سرمایه‌گذاری باید در بهترین نقطه شهر و مدرن‌ترین ساختمان و قدمگاه سرمایه‌گذار باشد.

وی گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری ثبت شده در سامانه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری حدود ۲۷۰۰ مورد است و سهم استان زنجان در حال حاضر ۵۵ مورد است که با توجه به ظرفیت‌های استان انتظارداریم این رقم افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور،با بیان اینکه زنجان شهر نوآوری‌ها و مرجع تفکرهای بلندپایه است و شان استان را بیش از این میدانیم و باید در جذب سرمایه‌گذار استان اول باشد،ابراز داشت: در استان زنجان اطلس سرمایه‌گذاری را در اسرع وقت به اتمام برسانید تا برای سال ۱۴۰۲ الگوی کاملی برای سرمایه‌گذاری داشته باشیم.

کوششی یاد آور شد: از خام‌فروشی در زنجان رنج می‌بریم و باید این موضوع برای سرمایه‌گذاران پردازش ذهنی شود؛ چراکه پیشینه‌های ارزشمند در این استان مثل راسته مسگرها، صنعت مس را به رخ دنیا می‌کشد و باید در زمینه سرمایه‌گذاری در دنیا رهبری کنیم.

کد خبر: ۲۰۹٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha