۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
هدف دولت از بازگشایی ها، تامین حداکثری معیشت مردم است
معاون وزیر بهداشت:

هدف دولت از بازگشایی ها، تامین حداکثری معیشت مردم است

حریرچی، معاون وزیر بهداشت گفت: سیاست دولت، بازگشایی حداکثری برای تأمین معیشت جامعه است.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، ایرج حریرچی گفت: قرار نیست همه مشاغل بازگشایی شوند، اسامی همه اصناف و بنگاه هایی که مجوز بازگشایی دارند در سایت وزارت بهداشت ثبت شده است.

او ادامه داد: صنوفی که نامشان در سامانه وزارت بهداشت ثبت شده می توانند با مراجعه به این سایت، کد بازگشایی (بارکد) خود را دریافت نمایند. حریرچی با بیان این که تا کنون ۸۶ درصد صاحبان صنوف ثبت شده جهت دریافت کد بازگشایی (بارکد) به سایت مراجعه نموده اند، افزود: صنوفی که بارکد ندارند اجازه بازگشایی مغازه خود را ندارند.

او تصریح کرد: عملکرد بارکد به گونه ای است که مردم می توانند با گوشی خود آن را اسکن و از اصلی بودن آن اطمینان حاصل نمایند.

معاون وزیر بهداشت از تداوم تعطیلی تالارها خبر داد و افزود: مهدهای کودک هم تعطیل هستند، کافه ها و قهوه خانه ها هم در صورت بازگشایی فعلاً مجاز به ارائه قلیان نیستند، استخرها هم در مناطق قرمز مجاز به بازگشایی نیستند اما روی هم رفته اکثر مشاغل اجازه بازگشایی دریافت نموده اند.

حریرچی تصریح کرد: در راستای بازگشایی های جدید، مهمترین عامل و بازرسین ما مردم هستند، مردم در صورت مشاهده هر گونه بازگشایی بدون بارکد می توانند با شماره گیری ۱۹۰ به واحد بازرسی گزارش دهند و ما حتماً پیگیری های لازم را به عمل خواهیم آورد.

کد خبر: ۲۰٬۹۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha