۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
افتتاح ۲ هزار مدرسه با مشارکت بنیاد برکت در مناطق محروم کشور
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مطرح کرد؛

افتتاح ۲ هزار مدرسه با مشارکت بنیاد برکت در مناطق محروم کشور

ساری- رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: ساخت دو هزار و ۷۰۰ مدرسه با مشارکت بنیاد برکت در کشور برنامه ریزی شده که دو هزار مدرسه افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، عارف نوروزی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح مجتمع آموزشی حیات طیبه با اشاره به راه اندازی دهزارمین مدرسه با همت بنیاد برکت در کشور گفت: برای ساخت مدرسه حیات طیبه در ساری ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی با بیان این که امروز ۵۰ مدرسه در سراسر کشور و هفت استان به صورت همزمان افتتاح شده است، افزود: چهار هزار میلیارد تومان به اتفاق شرکا صرف مدرسه سازی کردیم و این نهضت را با جدیت تمام ادامه می دهیم.

وی از مدارس به عنوان کانون های اصلی تربیت نسل آینده کشور یاد کرد و غفلت را ناپذیرفتنی دانست و گفت: ۷۰۰ مدرسه غیر از دوهزار مدرسه بهره برداری شده در دست ساخت داریم و امیدواریم با همت بنیاد برکت این طرح ها در ماه های آینده و نیمه اول سال آینده بهره برداری شود.

نوروزی گفت: مدارسی که بنیاد برکت احداث کرد در زلزله کرمانشاه خسارتی نداشت زیرا به استحکام و استانداردسازی مدارس توجه ویژه ای داریم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با بیان این که برای ساخت یک اردوگاه در منطقه محروم بادله ساری برنامه ریزی می شود، گفت: ساخت این اردوگاه را بررسی می کنیم و در صورت عملی بودن، نسبت به اجرای آن اقدام می شود.

کد خبر: ۲۰۹٬۴۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha