۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
بنیاد برکت کارخانه ورشکسته نساجی را به تولید برگرداند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران:

بنیاد برکت کارخانه ورشکسته نساجی را به تولید برگرداند

ساری- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: با حمایت بنیاد برکت و تزریق تسهیلات ۳۵ میلیارد تومانی، کارخانه ورشکسته نساجی به مدار تولید برگشت.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حوزه های مختلف از جمله مسکن، فعال سازی کارخانه نساجی، جهش تولید در دیمزارها و غیره نقش ویژه ای داشته است، افزود: بنیاد برکت ۳۵ میلیارد تومان در کارخانه نساجی مشارکت کرد و توانست این کارخانه ورشکسته را به مدار تولید برگرداند.

وی با عنوان این که در حوزه تسهیلات بند ب نیز بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مازندران عملکرد قابل قبولی داشته است، افزود: بهترین پیگیری و اقدامات را بنیاد برکت داشته است و چهار هزار و ۲۳۰ نفر از مزایای طرح استفاده کردند و ۱۵۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی با بیان این که ۲۲ شهرستان استان به هفت ناحیه تقسیم و هفت همایش سرمایه گذاری برگزار شد، افزود: بیش از هزار و ۱۰۰ فرصت سرمایه گذاری در استان احصاء و شناسایی شده که ظرفیت مناسبی برای شتاب بخشی به روند توسعه استان است.

خیریان پور خواستار مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای سرمایه گذاری در طرح های اقتصادی شد و گفت: یکی از نیازهای ضروری استان، توسعه دامپروری سنگین و سبک است و آمادگی داریم در این حوزه از ظرفیت بنیاد برکت و ستاد اجرایی بهره گیری کنیم.

کد خبر: ۲۰۹٬۴۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha