۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴
تامین اجتماعی در ماه جاری ۵۸ هزار میلیارد تومان پرداختی دارد|شستا، بانک رفاه و اوراق منابع تامین پول
ستوده‌خو در گفت‌وگو با بازار؛

تامین اجتماعی در ماه جاری ۵۸ هزار میلیارد تومان پرداختی دارد|شستا، بانک رفاه و اوراق منابع تامین پول

بوشهر- ستوده‌خو معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی کشور در ماه جاری ۵۸ هزار میلیارد تومان پرداختی خواهد داشت.

غلامحسین ستوده‌خو در حاشیه معارفه مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین اجتماعی یک سازمان خدمات‌رسان است و در تمام مناطق کشور شاهد ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات توسط این‌نهاد هستیم.

وی افزود: تامین اجتماعی در خدمت‌رسانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران نهایت توان و ظرفیت خود را به کار گرفته و بحمدالله حجم خدمات‌رسانی رشد محسوسی داشته است.

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، در سال جاری، ۸۰ درصدی سقف تعهدها و ۱۲۰ درصد سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان افزایش یافته و امیدوارم شاهد رضایتمندی جامعه هدف باشیم.

ستوده‌خو با بیان اینکه تامین اجتماعی در ماه جاری ۵۸ هزار میلیارد تومان پرداختی دارد گفت: این میزان تنها بخشی از تعهدات این سازمان است.

وی اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، بیش از ۵۰ درصد این مبلغ معادل ۳۰ هزار میلیارد تومان را باید از تامین اجتماعی و مابقی باید از شستا، بانک رفاه و اوراق تامین شود که تامین این مبلغ کار بسیار سنگین و سختی است.

معاون سازمان تامین اجتماعی ابراز کرد: استان بوشهر بیش از ۹۵۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی زیر مجموعه تامین اجتماعی دارد که بهترین خدمات را به این عزیزان ارائه می‌کنیم.

کد خبر: ۲۰۹٬۳۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha