۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
۲۰۰ گروه جهادی با ستاد اجرایی استان سمنان همکاری دارند
احمدی به خبرنگار بازار گفت:

۲۰۰ گروه جهادی با ستاد اجرایی استان سمنان همکاری دارند

سمنان- احمدی مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان از همکاری ۲۰۰ گروه جهادی با این ستاد در استان خبر داد و گفت: امروز در مراسمی از ۳۰ گروه جهادی همکاری در استان تجلیل شد.

حامد احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری و گروه های جهادی در سمنان، تاکید کرد: در استان سمنان بیش از ۲۰۰ گروه جهادی با ستاد اجرایی در پویش ها و رزمایش ها همکاری دارند .

وی با بیان اینکه این گروه های جهادی در شرایط گوناگون ، با اتحاد و همدلی در راستای رفع محرومیت فعالیت دارند، تاکید کرد: برای دومین سال این برنامه اجرا و در استان سمنان از ۳۰ نفر از فعالان گروه های جهادی در حوزه ی عدالت آموزشی، مسجد و هیئات، سلامت و درمان، رسانه، فعال اجتماعی، بانوان،خیریه،مسئله محور و نوآفرین تجلیل به عمل می آید.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان سمنان ادامه داد: فعالیت‌های بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) سال جاری در حوزه سلامت با پویش لبخند احسان، اهدای وسایل گرمایشی در فصل زمستان و اهدای وسایل سرمایشی در تابستان، احسان غدیر، اعزام بیش از ۳۰۰ نفر زائر اولی به کربلا در اربعین و توزیع ۱۱۰ تن مرغ منجمد از جمله اقدامات صورت گرفته در استان بوده است.

احمدی با بیان اینکه پویش مشق احسان توزیع پنج هزار بسته کیف و لوازم التحریر،توزیع بسته های معیشتی و اهداء جهیزیه به زوج های جوان کم برخوردار از جمله دیگر اقداماتی بوده که گروه های جهادی نیز در اجرای آن با ستاد اجرایی همراه بودند، گفت: فعالیت جهادی در راستای محرومیت زدایی رکن اصلی اقدامات گروه های جهادی است.

به گزارش بازار، امروز در مراسمی از ۳۰ گروه فعال جهادی همکار با ستاد اجرایی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: ۲۰۹٬۳۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha