۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
معرفی ۶ تا از بهترین نرم افزار های مالی پارمیس

معرفی ۶ تا از بهترین نرم افزار های مالی پارمیس

اگر در تلاش برای توسعه کسب و کار خود هستید، نرم افزار حسابداری پارمیس استار یک راه حل نرم افزاری مبتنی بر ERP است که برای ایجاد یکپارچگی و جریان اطلاعات رایگان و منظم بین واحدهای مختلف طراحی شده است.

به گزارش بازار، اگر در تلاش برای توسعه کسب و کار خود هستید، نرم افزار حسابداری پارمیس استار یک راه حل نرم افزاری مبتنی بر ERP است که برای ایجاد یکپارچگی و جریان اطلاعات رایگان و منظم بین واحدهای مختلف طراحی شده است.

یکی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس، انعطاف پذیری و پویایی آن است. امکان تعریف بی نهایت موارد قانونی و همچنین نوشتن فرمول های خاص برای هر محصول، این نرم افزار را به محصولی پویا تبدیل می کند که پاسخگوی تمامی نیازهای هر کسب و کاری باشد.

معرفی ۶ تا از بهترین نرم افزار های مالی پارمیس

مزایا نرم افزار CRM پارمیس

نرم افزار CRM پارمیس فرآیند فروش کالا از محل تولید تا انبار و بازار فروش را ساده کرده است. ثبت تمام داده های مشتری در یک برنامه، موارد را مرتب نگه می دارد و دسترسی آسان به داده های ثبت شده مشتری را فراهم می کند. نرم افزار CRM به اعضای تیم فروش گروه اجازه می دهد تا اطلاعات تماس و آدرس ایمیل مشتریان را به عنوان یک فرآیند پرداخت به دست آورند.

تقریبا اگر مشتریان خرید های موفقی و موثری داشته باشند، تمایل پیدا می‌کنند اطلاعات خود را حتما در سایت و نرم افزار سی آر ام ثبت کنند. با ثبت اطلاعات تماس مشتریان، پایگاه داده مشتریان قویتر و زمینه فعالیت بازاریابان شرکت ساده تر می شود. به وسیله نرم افزار CRM پارمیس، به صاحبان و مدیران کسب و کار ها کمک شایانی می کند تا مشتریان عزیز و ارزشمند خود را با روش های مختلف شناسایی کنند و با آن‌ها تعامل فراوانی داشته و روابط خود را با مشتریان حفظ و ایجاد کنند.

• ارتباط با خدمات پس از فروش

• ثبت پیش فاکتورها برای مشتریان

• مشاهده فاکتورهای مشتری

• مشاهده سوابق مشتریان

• اطلاع رسانی (پیامک، تلگرام و ایمیل)

• سادگی در ثبت فعالیت

• کنترل پنل اداری برای تمامی زیرسیستم های برنامه های یکپارچه

معرفی ۶ تا از بهترین نرم افزار های مالی پارمیس

مزیت کارتخوان اندرویدی پارمیس

کارتخوان اندرویدی پارمیس یک دستگاه همه کاره است. کاهش چشمگیر هزینه های نگهداری و تجهیزات تجهیزات مستعمل مانند پرینتر، صندوق، سیستم های کامپیوتری و غیره یکی از مزایای کارت خوان اندروید است.

اپلیکیشن هوشمند پارمیس اسمارت یک صندوق فروشگاهی اندروید با قابلیت نصب بر روی کارتخوان اندرویدی است. داشبورد مدیریت هوشمند پارمیس به شما این امکان را می‌دهد تا حجم فروش، خرید و عادات مصرف‌کننده را به خوبی تعریف کنید و گزارش فروش خود را در هر مکانی، فقط با اتصال تلفن همراه خود به اینترنت در زمان واقعی بررسی کنید.

برخی از این گزارش ها عبارتند از گزارش حقوق و دستمزد، مالیات، صورتحساب، حسابداری، مدیریت زمان کارکنان و غیره.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه لپ تاپ خود را برای دریافت آخرین گزارش های تجاری با خود حمل می کنید، کارتخوان اندرویدی و اپلیکیشن هوشمند اسمارت پارمیس جزو اولویت های کاری شما هستند.

معرفی ۶ تا از بهترین نرم افزار های مالی پارمیس

مزایا نرم افزار فروشگاهی پارمیس

برای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی بهتر است به این موارد توجه کنید:

یک نرم افزار فروشگاهی عالی نیاز آینده و فعلی کسب و کار شما را برطرف خواهد کرد. پارمیس با برنامه ریزی دقیق همیشه با ارائه آپدیت های منظم از کسب و کار شما پشتیبانی می کند. همچنین تیم مدیریت و تولید پارمیس همواره ارائه محصولات با استفاده از آخرین فناوری روز را به عنوان رویکرد اصلی انتخاب کرده است تا کاربران نرم افزار فروشگاهی بتوانند در هر لحظه از بهترین امکانات موجود استفاده کنند.

نرم افزار فروشگاهی پارمیس از ارزش خرید بالایی برخوردار است. نباید همیشه به دنبال ارزان ترین نرم افزار فروشگاهی نباشید. نرم افزار فروشگاهی مناسب محصولی است که بهترین ویژگی ها را با کمترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

نرم افزار فروشگاهی پارمیس با توجه به امکاناتی که دارد با یکی از رقابتی ترین قیمت های بازار به شما ارائه می شود. با بررسی ویژگی های این برنامه ها و یا دریافت مشاوره و پیشنهاد آزمایشی رایگان، با ویژگی های این برنامه در زمینه های مختلف کاری فروشگاه و ارزش خرید بالای آن آشنا می شوید.

ارائه گزارش های منظم مدیریتی و جامع و صد درصد قابل تحلیل یکی از دلایل اصلی محبوبیت استفاده از نرم افزار فروشگاهی پارمیس است. نرم افزار فروشگاهی تحت وب گزارشات مختلفی را در اختیار مدیران کسب و کار قرار می دهد. پارمیس استار با ارائه یک داشبورد اداری انواع گزارش های دیجیتالی و گرافیکی را در اختیار شما قرار می دهد.

معرفی ۶ تا از بهترین نرم افزار های مالی پارمیس

مزایا نرم افزار تولیدی پارمیس

نرم افزار تولیدی پارمیس باید امکان مدیریت هزینه و همچنین مدیریت سفارش را در اختیار حسابدار قرار دهد. زیرا مهمترین چیزی که در تولید بعد از کیفیت محصولات تولیدی به آن اهمیت می دهیم کاهش قیمت نهایی و در نتیجه افزایش سود حاصل از تولید است.

با توجه به نوع محصول، فرآیندهای تولید انبوه، سفارشی، کارگاهی و دسته ای را می توان در بخش تولید تعریف کرد. ایستگاه های کاری خاص در خط تولید برای تخصیص مواد مصرفی و برنامه ریزی تولید مهم هستند. با توجه به نوع عملیات، ضرورت تهیه مواد مصرفی اهمیت پیدا می کند.

زیرا گاهی با توجه به فرآیند تولید خاص کمبود مواد اولیه باعث توقف کل خط تولید می شود و این امر هزینه سنگینی را به شرکت تحمیل می کند. به دلیل این ضرورت، امکان شناسایی مواد و کنترل موجودی آنها در نرم افزار تولیدی برای شرکت های تولیدی در نظر گرفته شده است.

بهترین نرم افزار تولیدی، به طور مختصر به لزوم ثبت اطلاعات فعالیت های تولیدی که به پیمانکار واگذار می شود اشاره کرده ایم. به منظور ثبت دقیق داده های مالی، بهترین نرم افزار حسابداری برای شرکت های تولیدی باید قادر به شناسایی پیمانکار و داده های مربوط به همکاری با وی از قبیل مقدار کالا و مواد تحویلی به وی، کالای دریافتی، هزینه تمام شده باشد.

لازم به ذکر است که هر نرم افزار تولیدی بسته به نوع محصول تولیدی و در نتیجه نوع فعالیتی که به آن محول می شود و همچنین اندازه و سطح کسب و کار که باید قبل از انتخاب نرم افزار حسابداری مورد توجه قرار گیرد به ویژگی های خاصی از یک نرم افزار حسابداری نیاز دارد.

مزیت نرم افزار حسابداری پارمیس

مدیریت و اداره یک کسب و کار، با هر اندازه ای، نیازمند اطلاعات معتبر، دقیق و قابل تحلیل است. یکی دیگر از نکات مهم در راه اندازی یک کسب و کار موفق، دسترسی به اطلاعات در کوتاه ترین زمان ممکن است. جدا از این که نرم افزار حسابداری سنتی همیشه با احتمال خطای انسانی بیشتری روبرو هستند، دسترسی به اطلاعات در این سیستم ها فوق العاده زمان بر و عملاً در شرایط سخت بی فایده است.

تصور کنید یک مدیر برای تصمیم گیری نیاز به اطلاعات به روز کسب و کار خود در بخش های مختلف انبار، فروش، تولید، خزانه داری و غیره دارد. جمع آوری و بروزرسانی این داده ها در فرآیند اداری بر اساس حسابداری سنتی و کاغذی نیازمند زمان و تلاش زیادی است و صد در صد دسترسی به این گزارش ها تنها در زمان اندک غیرممکن خواهد بود.

اما استفاده از یک نرم افزار حسابداری و استفاده از راه حل مالی با کمی آینده نگری می تواند تمامی این مشکلات را حل کند. نرم افزار حسابداری پارمیس پرو با داشبورد مدیریتی خود به مدیران این امکان را می دهد تا با چند کلیک ساده و دقیق ترین زمان به اطلاعات طلایی کسب و کار خود دسترسی داشته باشند و بهترین تصمیم را برای مدیریت کسب و کار بگیرند.

از طرفی اگر کسب و کار شما آنقدر بزرگ نیست که نیاز به حسابدار یا سایر کادر اداری داشته باشد، رابط کاربری ساده نرم افزار حسابداری پارمیس به شما کمک می کند تا بدون نیاز به دانش تخصصی حسابداری، کسب و کار خود را مدیریت کنید.

مزیت نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس، یکی از زمان برترین کارها و فعالیت های حسابداران محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان یک واحد تجاری می باشد. با اضافه شدن وظایفی مانند تهیه فهرستی از چندین سازمان و بانکی از سوابق برای پرداخت حقوق کارکنان، این فرآیند تکراری زمان‌بر می‌شود.

در ماه های پایانی سال و همچنین در زمان جدایی قدرت از شرکت، این حجم کار به حدی می رسد که در فرآیند محاسبه دستمزد و حقوق به یکی از سخت ترین عملیات تجاری تبدیل می شود. بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد نرم افزاری است که بتواند تمامی حقوق و دستمزد شرکت را در کمترین زمان ممکن انجام دهد. این موارد تنها بخش کوچکی از قابلیت های نرم افزار حقوق و دستمزد پارمس است.

• صدور خودکار فیش و اسناد حقوق و دستمزد به صورت دسته ای و تکی

• ارائه انواع مشاغل

امکان تدوین هر عنصر قانونی، تعریف نامحدود چارت سازمانی، محل کار، کارفرما، کارگاه، عنصر قانونی و غیره.

• تهیه خودکار انواع گزارشات خارجی (بیمه، بانک، مالیات)

• گزارش های مفصل در مورد موضوع و زمان، به عنوان مثال، گزارش پرداخت وام ماهانه

جمع بندی

ما در این مقاله مهم از پارمیس به معرفی و مزایای نرم افزار حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار تولیدی و نرم افزار فروشگاهی و کارتخوان اندرویدی و نرم افزار CRM پارمیس پرداختیم. برای خرید نرم افزارهای مالی پارمیس می‌توانید به سایت www.ParmisIT.comمراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۷۷۵۸ تماس حاصل فرمایید.

کد خبر: ۲۰۹٬۱۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha