۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
دولت با مولدسازی بدهی شهرداری را پرداخت کند
نایب رئیس شورای شهر تهران:

دولت با مولدسازی بدهی شهرداری را پرداخت کند

سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران پیشنهاد داد که مولدسازی املاک دولت در شهر تهران در راستای تسویه بدهی‌ها با شهرداری باشد.

به گزارش بازار، پرویز سروری در صد و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از هم افزایی موجود برای بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران با اشاره به موضوع مولدسازی، گفت: مولدسازی در دولت در حال انجام است و این مولدسازی در دولت با آن چیزی که در شهرداری انجام خواهد شد، متفاوت است.

وی با بیان اینکه دولت می‌خواهد از امکانات خود برای ظرفیت‌سازی بیشتر استفاده کند، گفت: اما دولت به شهرداری بدهی‌هایی دارد و پیشنهاد می‌شود دولت برای مولد سازی زمین‌هایی که در شهر تهران دارد را بابت تسویه بدهی به شهرداری بدهد تا شهرداری بتواند خدمت موثرتری به مردم تهران داشته باشد.

نایب رییس شورای شهر تهران افزود: البته باید شرط کنیم که در صورت قبول این پیشنهاد مولدسازی املاک دولت باید تنها در طرح‌های عمرانی هزینه شود.

وی با اشاره به جلسه روز گذشته دولت، گفت: اعلام شده که حدود ۲۲۰۰ محله محروم در کشور وجود دارد که ۱۸۰ محله در تهران است و بررسی شده است که به ۴۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار احتیاج داریم تا این محرومیت زدایی انجام شود که با اتکاء به مولدسازی می‌توان این مسئله را حل کرد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه حضور آقای مخبر در نمایشگاه شهر آفتاب مهر تأییدی بر برگزاری نمایشگاه‌ها در این مجموعه است، اظهار کرد: امیدواریم به زودی تفاهم نامه‌ها عملیاتی شود؛ قرار بود در تبصره‌ها برای شهر آفتاب رقم بیشتری در نظر بگیریم که شاید به فراموشی سپرده شد و امروز باید به آن پرداخته شود که بتواند کارها را جلو ببرد.

وی افزود: لازم است که در تبصره‌ها برای شهر آفتاب رقم بیشتری را در نظر بگیریم تا بتواند طرح‌ها را هر چه سریعتر اجرا کند.

کد خبر: ۲۰۹٬۰۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha