۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
آخرین وضعیت ۳ پروژه کلان زیرساختی در جنوب ایلام| راه آهن دهلران عملیاتی می‌شود
علیزاده در گفت‌وگو با بازار مطرح کرد؛

آخرین وضعیت ۳ پروژه کلان زیرساختی در جنوب ایلام| راه آهن دهلران عملیاتی می‌شود

ایلام- علیزاده، نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس با اشاره به آخرین وضعیت سه پروژه کلان زیرساختی در جنوب استان، گفت: وزیر راه دستور حل مشکلات پروژه راه آهن دهلران را صادر کرده است.

بهزاده علیزاده در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مسائل و مشکلات پروژه های آزاد راه زال-مورموری-دهلران-چیلات، راه آهن اندیمشک_ دهلران و بزرگراه اندیمشک-دهلران-مهران با استفاده از ظرفیت تهاتر نفت حل می شود.

وی با بیان اینکه این سه پروژه از پروژه های مهم و اولویت دار حوزه راه استان ایلام است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، افزود: وزیر راه و شهرسازی دستورات لازم برای تسریع در انجام این سه پروژه را صادر کرده است.

علیزاده در ادامه به پیگیری ها و سرانجام کلنگ زنی مسیر آبدانان ( سرابنقل) به ماژین اشاره کرد و بیان کرد: با بحث های صورت گرفته برای سال ۱۴۰۲ مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای این مسیر و همچنین برای مسیر تختان به خربزان مبلغ هفت میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی تخصیص داده شده است.

علیزاده با اشاره به لزوم تامین اعتبار لازم برای احداث پل اصلی گاومیشان، احداث قطعه چشمه شیرین در مسیر دره شهر به ایلام، عنوان کرد: در این خصوص نیز وزیر راه دستورات لازم نیز به مدیرعامل شرکت توسعه و ساخت راه های کشور صادر کرده است.

وی افزود: تزریق نقدینگی مناسب تا قبل از سال ۱۴۰۲ به قطعه سوم پروژه چهاربانده کردن مسیر اندیمشک به دهلران و هم چنین اختصاص هزار تن قیر رایگان به بافت های فرسوده شهرستان های جنوب استان از دیگر مطالبات مردم است.

نماینده دهلران افزود: مقرر شده از محل فروش املاک سازمان ملی زمین و مسکن در خارج از استان ایلام، اعتباری مناسب بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان به پروژه های حوزه راه استان اختصاص یابد.

کد خبر: ۲۰۸٬۹۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • امپراتور IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      0 1
      آقای نماینده زاده دهلران است.وهرچی طرح و پروژه است.را در زادگاهش افتتاح می‌کنه.از جمله راه آهن.دانشکده پرستاری.پتروشیمی و....بعد از پایان نمایندگی اش دوباره جهت جمع کردن رای به آبدانان محل سکونتش مراجعه می‌کند.بیچاره مردم احساساتی آبدانان.