۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
با شرکت‌های داخلی برای تأمین دستگاه ایکس‌ری در گمرک‌ها قرارداد بستیم
وزیر کشور:

با شرکت‌های داخلی برای تأمین دستگاه ایکس‌ری در گمرک‌ها قرارداد بستیم

وحیدی، وزیر کشور گفت: قراردادهای خوبی با شرکت‌های داخلی برای تامین دستگاه ایکس‌ری در گمرکات کشور بسته شده است.

به گزارش بازار، احمد وحیدی وزیر کشور، توسعه و عمران استان‌های مرزی را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم خواند و سند توسعه پایدار شرق و غرب کشور را یکی از راه‌های رسیدن به این مهم دانست.

وزیر کشور در جلسه ای که با حضور استانداران برخی از استان‌های مرزی کشور و دستگاه‌های ذی ربط برگزار شد، گفت: توسعه و عمران استان‌های مرزی نیازمند منابع است و در حال رایزنی با مجلس شورای اسلامی هستیم تا اعتبار در اختیار استان‌ها قرار گیرد. تلاش می‌کنیم تا این سند را در برنامه هفتم توسعه بگنجانیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته به خصوص در حوزه مسائل مرزها، ساماندهی کولبرها را از اقدامات کارگروه‌های زیر مجموعه شورای سند توسعه پایدار شرق و غرب کشور دانست.

رئیس شورای امنیت کشور همچنین از نصب دستگاه ایکس‌ری برای تسریع در عبور کالاها از پایانه‌های مرزی با حضور مسئولان گمرک خبر داد و گفت: قراردادهای خوبی با شرکت‌های داخلی برای تامین دستگاه ایکس‌ری در گمرکات کشور بسته شده است، علاوه بر آن و در صورت نیاز، این دستگاه‌ها به کشور وارد می‌شود.

وحیدی آب رسانی به شهر سنندج و اقدامات دولت برای احیای دریاچه ارومیه را از اقدامات بزرگ دولت بر شمرد که باید در این خصوص اطلاع رسانی لازم با هدف اعتمادزایی بیشتر در منطقه صورت گیرد.

کد خبر: ۲۰۸٬۹۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha