۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
آغاز طرح نورزی سازمان تعزیرات و کنترل بازار

آغاز طرح نورزی سازمان تعزیرات و کنترل بازار

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، گفت: در اجرای طرح نورزی سازمان تعزیرات و کنترل بازار، با تخلفات بازاری محتکران و گرانفروشان برخورد قاطع می‌شود.

به گزارش بازار، نشست خبری احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت نزدیکی به ایام مبارک ماه رمضان و فرارسیدن نوروز با محوریت (آغاز طرح نوروز و ماه مبارک رمضان) امروز در سازمان تعزیرات حکومتی با جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

احمد اصانلو در این نشست با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: مسئولیت اصلی بر بازار، قیمت گذاری و توزیع و عرضه کالاها و... برعهده سازمان صمت، جهاد کشاورزی وسایر مراجع نظارتی است.

وی افزود: سازمان تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به پرونده‌ها وتخلفات است، اما با توجه به التهابات بازار بر اساس نوسانات قیمت ارز و در آستانه نوروز در سال‌جاری متفاوت خواهد بود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه از امروز به مدت ۲ ماه در غالب طرح نوروزی و گشت‌های مشترک تعدادی از روسای سازمان در میدان حاضر هستد، افزود: روسا شعب باتوجه به اختیارات بر اساس مصوبه سران قوا در مرحله بدوی و بدون قطعی شدن رای به تخلفات رسیدگی می‌کنند.

اصانلو با بیان اینکه تمامی کسبه بازار، تولید کنندگان و... قانونمند هستند، تاکید کرد: در این دوره جدید در سال‌جاری تخلفات قابل اغماض نیست و با متخلفان، محتکران و گرانفروشان برخورد قاطع و باز دارنده خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۸٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha