۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
شأن نظارتی مجلس درخصوص بازار ارز فعال شود
نماینده مردم شیراز در مجلس:

شأن نظارتی مجلس درخصوص بازار ارز فعال شود

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: مردم از ما سوال می کنند که نتیجه نشست غیرعلنی مجلس درخصوص بازار ارز چه بوده است، تقاضا دارم کمیته ای از نمایندگان مسائل را بررسی کند تا پاسخی برای مردم داشته باشیم.

به گزارش بازار، روح الله نجابت در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۸ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، در تذکری به استناد بند ۱۱ ماده ۲۲ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس گفت: روز گذشته در نوبت صبح و در پاسخ به یکی از همکاران گفتید درخصوص ارز و جلسه غیرعلنی که تشکیل شد، قرار است دولت کمیته ای تشکیل دهد، جدای از اینکه این پیشنهاد چه کسی بود و چه چیزی اتفاق افتاد، در این جنگ ترکیبی که می گوییم ادامه اتفاقات پاییز سال جاری است، نقش مجلس مشخص نیست.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم ادامه داد: در شرایطی که در حال بررسی لایحه بودجه هستیم و همکاران نیز وقت می گذارند و مردم نیز از ما سوال می کنند که چه اتفاقی درخصوص ارز رخ می دهد، درخواستی که از شما دارم با توجه به اینکه می دانم دلسوز نظام، کشور و انقلاب هستید، این است که شأن نظارتی مجلس را فعال کنید.

وی عنوان کرد: کمیته ای از نمایندگان بررسی کنند که چه اتفاقی در حال رخ دادن است تا ما نیز برای مردم جوابی داشته باشیم. مردم از ما سوال می کنند که حاصل جلسه غیرعلنی چه شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: گزارش های جسته و گریخته ای از نشست غیرعلنی مجلس منتشر شد، شما بگویید تاثیر این جلسه چه بود؟ تنها گزاره ای که ارائه شد این بود که قرار است کمیته ای تشکیل شود که تاکنون دولت نیز در این خصوص اقدامی نکرده است.

کد خبر: ۲۰۸٬۷۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha