۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
نکات خرید و فروش آنلاین مواد شیمیایی

نکات خرید و فروش آنلاین مواد شیمیایی

امروزه نیاز به مواد شیمی در بین تمامی اقشار یک جامعه به وضوح قابل رویت است.

به گزارش بازار، امروزه نیاز به مواد شیمی در بین تمامی اقشار یک جامعه به وضوح قابل رویت است. تا چندی پیش تنها محققان و مهندسان چند رشته ی دانشگاهی مانند شیمی, زیست شناسی, علوم آزمایشگاهی و ... با مواد شیمیایی سر وکار داشتند, اما امروزه این نیاز در بین تمامی افراد جامعه در سنین مختلف به چشم می خورد.

گسترش ویروس کرونا, نیاز انسان ها به مواد ضدعفونی کننده را به شدت افزایش داده است به طوری که میزان تولید اتانول، به عنوان یکی از مهمترین مواد شیمیایی در جهان در دو سال اخیر به شدت افزایش یافته است.

همچنین در دنیای امروز و با پیشرفت علم شیمی و پلیمر، این مواد پلیمری جایگاه ویژه ای در بین تمامی افراد پیدا کرده اند و کاربردهای مختلفی از کاربردهای صنعتی تا کاربردهایی جهت ساخت وسایل تزئینی را به خود اختصاص داده اند.

علاوه بر موارد فوق صد ها و هزاران مواد شیمیایی کاربردی و تخصصی دیگر نیز همه روز توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می گیرد که نشان دهنده ی کاربرد و مصرف بسیار زیاد مواد شیمیایی می باشد؛ درنتیجه یکی از مواردی که امروزه به یکی از دغدغه های اصلی تبدیل شده است، یافتن شرکتی معتبر برای خرید انواع مواد شیمیایی از جمله خرید اسید کرومیک باشد.

صنایع بالادستی و پایین دستی نفت ( حفاری، استخراج، پالایشگاهها و مجتمع  های پتروشیمیایی) برای تولیدات خود احتیاج به صدها نوع کمیکال‌های مختلف دارند که عمدتا از توزیع کنندگان معتبر این نیازهای خود را مرتفع می نمایند. برای توزیع کنندگان دو پارامتر کیفیت و قیمت رقابتی اهمیت ویژه ای دارد تا بتوانند مواد مورد نیاز صنعت نفت را به آنها عرضه نمایند. 

از آنجا که در بازار نوسانات زیادی در قیمت‌ ارز و سایر اقلام مشاهده می‌شود و قیمت محصولات تحت تاثیر بازار داخلی و خارجی هستند، نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن ارائه داد و باید پیش از خرید، از طریق تماس با پشتیبانی نسبت به قیمت روز محصولات اطلاع حاصل نمایید.

تدوین برنامه فروش محصولات شیمیایی شامل اهداف استراتژیک مانند افزایش فروش برای هر مشتری و گسترش آن در مناطقی است که پتانسیل تولید فروش را دارند. مجموعه های فروش آنلاین مواد شیمیایی مانند هر کسب و کار دیگر، بر پایه یک سری از اهداف و مقاصد به فعالیت های تخصصی خود در این حوزه ادامه می دهند. این فروشگاه ها با ایجاد یک پلتفرم در قالب یک سایت توانسته اند اهداف خود را عملی کنند.

خرید آنلاین اسید بوریک

یک نیروی فروش کاملا آموزش دیده در این زمینه فنی ضروری است. برخی از شرکت ها برای شناسایی روند صنعت خود از گزارش های تحقیقات بازار استفاده می کنند. کلیات اهداف خرید مواد شیمیایی را می توان در دسته های زیر قرار داد:

  • از بین بردن تمامی واسطه ها
  • خرید و پرداخت آسان و مطمئن
  • افزایش فروش از طریق پایگاه های اینترنتی
  • معرفی کامل تمامی محصولات و امکانات به مشتریان
  • تضمین تحویل سریع، بهترین قیمت و اصالت محصولات
  • کسب رضایت بیشتر خریداران و بدین ترتیب افزایش تعداد مشتری
  • امکان نمایش محصولات بیشتر با تمامی جزئیات به صورت کلی و جزئی
  • در دسترس بودن خرید و فروش محصولات بدون در نظر گرفتن مکان و زمان

شرکت های فروش مواد شیمیایی مناسب را چگونه بیابیم؟

به عنوان جمع بندی نهایی بایستی گفت جهت انجام یک خرید خوب و مطمئن در زمینه ی مواد شیمیایی بایستی در ابتدا مشخص نمود که ماده مورد نیاز در کدام دسته بندی از مواد شیمیایی قرار می گیرد. سپس بایستی با توجه به نوع مصرف کننده نهایی(دارویی، آزمایشگاهی، صنعتی و...) و انتخای درصد خلوص و دیتاشیت متناسب با آن  از یکی از شرکت های مطرح خریداری نمود.

شرکت فروش آنلاین مواد شیمیایی

تهیه ، تولید و توزیع مواد شیمیایی همانند اسید بوریک ، یک تجارت بزرگ و حساس در سطح جهانی است و شرکت های بسیار بزرگ و شناخته شده ای نیز در این زمینه فعالیت می نمایند و بسیاری از نیاز ها به مواد شیمیایی در هر سطحی (صنعتی, آزمایشگاهی, دارویی, خوراکی) را پاسخگو هستند که در این قسمت مقاله به آنها می پردازیم.
 

۱-    شرکت BASF

می توان گفت این شرکت بزرگترین تولید کننده مواد شیمیایی نفتی و پتروشیمی جهان می باشد که در قاره های اروپا و آمریکا مشغول به کار است و خود، دارای چندین شرکت به صورت زیر مجموعه ای می باشد.

۲-    شرکت کم چاینا (Chem China)

همانطور که از نام این مجموعه بر می آید, این شرکت در چین قرار دارد و بزرگترین تولید کننده محصولات پالایشی و پتروشیمی در چین می باشد و در کنار آن از بزرگترین تولید کنندگان و صادرکنندگان مواد شیمیایی در جهان نیز به حساب می آید.

۳-    شرکت سینوپک چین

این شرکت از بزرگترین تولید کنندگان و توزیع کنندگان مواد شیمیایی در جهان است که علی رغم سابقه ی نه چندان طولانی خود, سهم زیادی را در بازارها به خود اختصاص داده است.

۴-شرکت سیگما-آلدریچ

این شرکت در تولید مواد شیمیایی خاص و تحقیقاتی بسیار تخصص دارد و بسیاری از مواد شیمیایی زیستی و یا نمک ها و مواد شیمیایی خاص را برای محققان در سراسر جهان فراهم می نماید و برخی مواد شیمیایی معمول دیگر را نیز در مقیاس های مختلف به فروش می رساند.

۵-مرک (Merck)

می توان گفت شرکت مرک یکی از قدیمی ترین و مشهور ترین شرکت های تولید و توزیع مواد شیمیایی در جهان است. این شرکت بیشتر توجه خود را بر روی تولید مواد شیمیایی تحقیقاتی و دارویی کرده است.

کد خبر: ۲۰۸٬۷۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha