۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
شاهین و ساینا در راه سنگال

شاهین و ساینا در راه سنگال

رئیس اتحادیه تجار و بازرگانان سنگال از همکاری دوجانبه با ایران برای تولید و واردات شاهین و ساینا و دیگر خودروها به این کشور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سایپا، شیخ سیسه در حاشیه بازدید از خط تولید شرکت سایپا گفت: به عنوان رئیس اتحادیه تجار و بازرگانان کشور سنگال با ۱۰۰ هزار عضو خوشحال هستم که شرایطی مهیا شده تا از توانمندی‌های صنعت خودروسازی ایران بازدید داشته باشم و بعد از توافقات لازم، شاهد ورود خودروهای تجاری و سواری شاهین، ساینا و وانت نیسان در کشور سنگال باشیم.

وی ادامه داد: هدف از از این بازدید شناخت توانمندی‌های صنعت خودرو ایران و به خصوص گروه خودروسازی سایپا است تا به صورت عملیاتی مذاکرات و برنامه ریزی جهت خرید ۳ هزار دستگاه خودرو به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل سنگال و همکاری دوجانبه در تولید و واردات خودرو به این کشور صورت پذیرد.

رئیس اتحادیه تجار و بازرگانان سنگال افزود: با توجه به تعاملات سازنده تجار ایرانی و سنگالی از گذشته تاکنون، این علاقمندی توسط تجار و بازرگانان سنگالی وجود دارد تا سطح همکاری‌های دوجانبه در صنعت خودرو نیز افزایش پیدا کند.

شیخ سیسه، مشاور عالی اقتصادی رئیس جمهور و رئیس اتحادیه تجار و بازرگانان سنگال و جمعی از نمایندگان باشگاه تجار ایران و آفریقا، با هدف مذاکره در راستای همکاری دوجانبه، از آخرین توانمندی‌ها و خطوط تولید شرکت سایپا بازدید کردند.

کد خبر: ۲۰۸٬۶۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha