۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
استفاده از ظرفیت‌های مشترک پژوهشگاه هواشناسی و سازمان برنامه در اجرای سند آمایش سرزمین
در نشست با رئیس مرکز پژوهش های توسعه مطرح شد؛

استفاده از ظرفیت‌های مشترک پژوهشگاه هواشناسی و سازمان برنامه در اجرای سند آمایش سرزمین

نشست مشترک پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو و مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری به منظور بررسی زمینه‌های همکاری مشترک برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، در نشستی که با حضور مهدی رهنما رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، سید مهدی پاک ذات رئیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه کشور و معاونین و مدیران دو مجموعه در محل مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری برگزار شد، موارد مشترک همکاری فی مابین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور با حضور در مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن بازدید از این مجموعه آمادگی خود را در راستای همراهی و همکاری با این مرکز اعلام کرد.

رهنما ضمن اشاره به ساختار پژوهشگاه گفت: می توانیم با استفاده از ظرفیت های مشترک تاثیر مثبتی بر روی اجرای سند آمایش سرزمین به عنوان یک اقدام عمل مشترک داشته باشیم.

وی ادامه داد: پژوهشگاه در حوزه آلودگی هوا، گردوخاک، سیل و ...، کارهای مثبتی را در کشور انجام داده است که با عنایت به حوزه آینده نگری و نیاز مباحث و توسعه به شناخت دقیق و خاصیت جوی کشور می توانیم این فعالیت ها را در راستای توسعه متوازن کشور گسترش دهیم.

رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور اضافه نمود: پژوهشگاه در حال تولید محصول داده مبنا است و با عنایت به این فعالیت ها آمادگی خود را در راستای همراهی و همکاری با این مرکز اعلام می کنیم.

در پایان این نشست سید مهدی پاک ذات رئیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن قدردانی از حضور رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور خاطر نشان کرد: باید تلاش خود را در قالب تغییر فرآیندها به گونه ای ترسیم کنیم که جایگاه پژوهشگاه به بهترین شکل مورد استفاده کشور قرار گیرد.

کد خبر: ۲۰۸٬۴۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha