۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
ارزش معاملات بورس همدان در اردیبهشت ماه ۱۶۶ درصد افزایش یافت
مدیر بورس منطقه‌ای همدان:

ارزش معاملات بورس همدان در اردیبهشت ماه ۱۶۶ درصد افزایش یافت

همدان - مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: ارزش معاملات انجام شده طی اردیبهشت ماه در تالار بورس منطقه‌ای استان همدان نسبت به فروردین ماه ۱۶۶ درصد افزایش داشته است.

علی اسکندری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اردیبهشت ماه امسال تعداد ۷۸۰ میلیون و ۸۴۰ هزار و ۹۴۹ سهم متعلق به ۵۷۳ شرکت در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان ارزش معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای استان همدان طی این یک ماه را ۱۰ هزار و ۵۸۱ میلیارد و ۱۰۳ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۳۴۴ ریال عنوان کرد.

وی گفت: ۵۲ درصد معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای استان همدان طی اردیبهشت ماه امسال مربوط به خرید سهام و ۴۸ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

متوسط ارزش داد و ستد روزانه ۴۶۰ میلیارد و ۴۷ میلیون و ۹۸۷ هزار و ۳۶۳ ریال بوده است

اسکندری گفت: بر این اساس و با توجه به ۲۳ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه ای استان همدان در اردیبهشت ماه، متوسط ارزش دادوستد روزانه ۴۶۰ میلیارد و ۴۷ میلیون و ۹۸۷ هزار و ۳۶۳ ریال بوده است.

وی گفت: ارزش معاملات انجام شده طی اردیبهشت ماه در تالار بورس منطقه‌ای استان همدان نسبت به فروردین ماه ۱۶۶ درصد افزایش داشته است.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان  گفت: در این ماه شرکت های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، گروه بهمن و پدیده شیمی قرن به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: شاخص کل بورس در پایان اردیبهشت ماه معادل ۹۸۶ هزار و ۷۵۹ واحد بود که نسبت به ماه فروردین ۲۹۶ هزار و ۷۲۲ واحد افزایش یافت.

اسکندری گفت:  شاخص کل فرابورس نیز با دو هزار و ۵۳۰ واحد افزایش به ۱۱ هزار و ۱۱۳ واحد رسید.

کد خبر: ۲۰٬۸۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha