۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
افزایش ساعات کاری گمرکات کشور در ایام پایانی سال

افزایش ساعات کاری گمرکات کشور در ایام پایانی سال

ساعات کاری گمرکات اجرایی با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و به منظور تسهیل و تسریع در انجام تشریفات گمرکی و ترخیص کالا افزایش یافت.

به گزارش بازار، ساعات کاری گمرکات اجرایی با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و به منظور تسهیل و تسریع در انجام تشریفات گمرکی و ترخیص کالا افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک در بخشنامه‌ای به گمرکات اجرایی از افزایش ساعات کاری گمرکات اجرایی تا پایان سال جاری خبر داد.

در بخشنامه‌ای که از سوی محسن جلواتی معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران به گمرکات اجرایی ابلاغ شده، آمده است: با عنایت به تقاضای مکرر تجار، فعالان اقتصادی و شرکت‌های تولیدی و با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش حجم عملیات گمرکی و به منظور تسهیل و تسریع در انجام تشریفات گمرکی و ترخیص کالا، مقتضی است ترتیبی اتخاد گردد که همه همکاران شاغل در گمرکات اجرایی علاوه بر حضور کامل در روزهای پنجشنبه و روزهای تعطیل، ساعات کاری در سایر ایام هفته نیز به نحوی تنظیم گردد که تا زمان حضور و مراجعه ذینفعان، واحدهای کاری مربوطه فعال بوده و نسبت به خدمات رسانی تا پایان سال ۱۴۰۱ اقدام نمایند.

کد خبر: ۲۰۸٬۲۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha