۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت با هدف جلوگیری از مصارف غیرمجاز در ایام نوروز

اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت با هدف جلوگیری از مصارف غیرمجاز در ایام نوروز

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران در جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گزارشی از روند مصرف بنزین در کشور طی چند سال اخیر ارائه کرد.

به گزارش بازار، جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور با حضور اعضا در نهاد ریاست جمهوری به ریاست سپهر خلجی برگزار شد.

در این جلسه معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران، گزارشی از روند مصرف بنزین در کشور طی چند سال اخیر ارائه کرد و تأکید شد که طرح مدیریت مصرف سوخت با هدف مدیریت مصارف غیرمجاز در پایان سال و ایام نوروز و به منظور ارائه خدمات پایدار به هموطنان در دست اجراست.

در این جلسه از دست‌اندرکاران اجرای طرح در وزارت نفت خواسته شد، ضمن تبیین آثار نامناسب رشد شدید مصرف بنزین، با استفاده از ظرفیت رسانه ملی و سایر رسانه‌ها، به افکار عمومی اطمینان دهند که اجرای طرح، مشکلی برای مصارف متعارف مردم ایجاد نخواهد کرد.

همچنین در این جلسه ضمن تشکر از تسریع ایجاد شده در روند آماده‌سازی کارت‌های هوشمند سوخت، تأکید شد وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، در خصوص ایجاد فرآیندی منظم برای اطلاع‌رسانی در اجرای طرح چاره‌اندیشی کنند.

کد خبر: ۲۰۷٬۹۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha