۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
 مشکلات مردم سیستان باید خارج از بروکراسی‌های اداری حل شود
وزیر کشور در سفر به زابل:

مشکلات مردم سیستان باید خارج از بروکراسی‌های اداری حل شود

زابل- وزیر کشور گفت: هدف اصلی تشکیل قرارگاه غدیر حل مشکلات مردم سیستان خارج از بروکراسی‌های اداری است و همه مسئولیت دارند تا به وظایف خود در این قرارگاه عمل کنند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری، احمد وحیدی در حاشیه سفر به سیستان و در نشست شورای اداری استان اظهار داشت: منطقه سیستان اهمیت فراوانی دارد اما مدتی است که دچار مشکلاتی شده که عمده آن نیز به حوزه آب مربوط می شود.

وزیر کشور گفت: همه ما به شکل های مختلف خادم مردم هستیم چراکه شأن مسئولان خدمت‌گزاری است.

وحیدی با بیان اینکه همه ما اعم از نیروهای نظامی و فرمانداران خدمتگزار مردم هستیم، تصریح کرد: دولت تلاش مضاعفی برای برطرف کردن مشکلات سیستان‌ و بلوچستان دارد.

وی تصریح کرد: در سفرهای قبلی قرارگاه غدیر ویژه حل مشکلات منطقه سیستان تشکیل شد و مسئولیت آن به استاندار واگذار شد.

وزیر کشور گفت: هدف اصلی تشکیل قرارگاه غدیر حل مشکلات مردم سیستان خارج از بروکراسی‌های اداری است و همه مسئولیت دارند تا به وظایف خود در این قرارگاه عمل کنند.

وحیدی با اشاره به انتقال آب چاه نیمه ها افزود: اگر یک کار جهادی در موضوع چاه نیمه ها صورت نمی گرفت هم اینک ما مشکلات بیشتری در حوزه تامین آب این منطقه داشتیم.

وی تصریح کرد: در رابطه با حل مشکل آب منطقه سیستان همزمان چند طرح مختلف برای تامین آب آشامیدنی دنبال می‌شود.

وزیر کشور با تاکید بر ایجاد اشتغال در منطقه سیستان گفت: باید با ایجاد شغل شرایطی را ایجاد کنیم که مردم در این منطقه بمانند و هیچ کاری ضروری تر از این نیست.

وحیدی افزود: افرادی در صدد هستند تا با ایجاد خلل، مشکلاتی در استان ایجاد کنند، اما ما باید هوشیار باشیم و با قدرت برای توسعه روز افزون این خطه گام برداریم.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از آسیب های اجتماعی از بیکاری سرچشمه می گیرد، تصریح کرد: باید با توانمندسازی افراد حداکثر حمایت را از افراد جویای کار داشته باشیم.

کد خبر: ۲۰۷٬۸۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha