۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
دانلود قسمت ۲ سریال رهایم کن حجم رایگان و مستقیم

دانلود قسمت ۲ سریال رهایم کن حجم رایگان و مستقیم

قسمت ۲ رهایم کن یا قسمت دوم سریال رهایم کن با لینک مستقیم و کامل از زردفیلم منتشر شد.

بازار: قسمت ۲ رهایم کن یا قسمت دوم سریال رهایم کن با لینک مستقیم و کامل از زردفیلم منتشر شد. سریال رهایم کن قسمت دوم ۲ در واقع شروع ماجرای سریال پس از معرفی نقش ها است، این سریال یکی از بهترین مجموعه های در حال پخش نمایش خانگی است.

ژانر: عاشقانه

کارگردان: شهرام شاه حسینی

تهیه‌کننده: مجید مولایی

خلاصه داستان تا قسمت ۲ رهایم کن

قسمت اول با موضوعی جدید شروع می شود. دعوت نامه ای از سوی خواننده مشهور دانیال به دست افسانه میرسد تا او را ملاقات کند ..افسانه که مشتاق دیدار دانیال است سر قرار عاشقانه حاضر میشود اما ….

نائب خان صاحب معدنی بزرگ و از خان ها و بزرگ زادگان در روستایی سر سبز و زیباست، فرزند ارشد و بزرگش حاتم(با بازی محسن تنابنده) صاحب همسر و فرزندی است که از سلامت جسمی برخوردار نیست و به اوتیسم مبتلاست.

سایر عوامل سریال

سرپرست نویسندگان و تهیه‌کننده: مجید مولایی / کارگردان: شهرام شاه‌حسینی / نویسندگان: سینا شفیعی، سجاد ابوالحسنی/ مدیر فیلمبرداری: آرش رمضانی / مدیر تولید: فواد بور بور / جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی / صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق / طراح صحنه: سهیل دانش‌اشراقی / تدوین: عماد خدابخش / مدیر صدابرداری: یاسر رمضانی / طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی

دانلود قسمت ۲ رهایم کن

شما می توانید برای دانلود قسمت دوم و تمامی قسمت ها بر روی لینک روبرو کلیک کنید. دانلود سریال رهایم کن

*

دانلود قسمت ۲ سریال رهایم کن حجم رایگان و مستقیم

معرفی سریال پوست شیر

فصل ۳ سریال پوست شیر در قالب ۸ قسمت پس از اتمام فصل ۲ شروع به پخش می کند. در این فصل نیز اتفاقی که برای فصل دوم افتاد تکرار می شود و زمان پخش آن پس از سه هفته وقفه و در ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۱ پخش خواهد شد.

خلاصه داستان فصل سوم پوست شیر

نعیم پس از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود و به دیدار دخترش می‌رود. دختر او در جریان سفر به شمال ربوده می‌شود و نعیم که از تلاش پلیس خشنود نیست، مجبور می‌شود که به همراه دوستش رضا عاملان ربوده شدن دخترش را پیدا کند.

دانلود فصل سوم پوست شیر

*

دانلود قسمت ۲ سریال رهایم کن حجم رایگان و مستقیم

معرفی سریال پدرخوانده

مجموعه جدیدی می‌ سازیم که یک رئالیتی شو با موضوع بازی مافیا است . « پدرخوانده » سناریوی پیچیده‌ ای دارد و فقط یک ماه بازیگران مشغول یادگیری و تمرین آن بوده‌ اند . از اولین فصل برنامه در دو سال پیش تا به حال ما رفته رفته اشکالات‌ مان را برطرف کردیم . خوده من شخصا همه پیام‌ ها و نظرات مخاطبان را می‌ خوانم .

تمامی بازیگران فصل اول پدرخوانده

کامبیز دیرباز ، مجید واشقانی ، پژمان بازغی ، بهاره افشاری ، امیر حسین رستمی ، ترلان پروانه ، امیرعلی نبویان ، فرزاد حسنی ، سیما تیرانداز ، کامران تفتی ، سید جواد هاشمی ، باربد بابایی ، امیرحسین مدرس ، میثم درویشان پور ، امیر کربلایی زاده ، کمند امیر سلیمانی ، معین زندی

دانلود سریال پدرخوانده

*

دانلود قسمت ۲ سریال رهایم کن حجم رایگان و مستقیم

معرفی سریال سرگیجه

سرگیجه سریالی با داستانی معمایی و با بازی بازیگرانی چون حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هادی حجازی‌فر، شبنم مقدمی، پیام دهکردی، مهراوه شریفی‌نیا، هومن سیدی و ... . نویسندگی این سریال را محمد منعم و همایون حجازی بر عهده داشته‌اند. دو نفری که پیش‌تر از این، بیش‌تر در زمینه‌ی نمایش‌نامه‌نویسی فعالیت می‌کرده‌اند.

بررسی سریال

حضور بازیگران مطرحی چون حامد بهداد، هادی حجازی‌فر، رعنا ‌آزادی‌ور، شبنم مقدمی، هومن سیدی و مهراوه شریفی‌نیا در وهله نخست کنجکاوی‌برانگیز و اشتیاق‌آور است به خصوص آنکه بدانیم حامد بهداد نقش پررنگی در داستان دارد و مشاهده قسمت نخست این مجموعه نشان داد که با یکی از متفاوت‌ترین بهدادهای این سال‌ها طرف هستیم.

دانلود سریال سرگیجه

دانلود قسمت ۲ سریال رهایم کن حجم رایگان و مستقیم

کد خبر: ۲۰۷٬۸۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha