۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
تولید بیش از ۶۷۰ میلیون کیلووات انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید مفتح
در بهمن ماه امسال محقق شد؛

تولید بیش از ۶۷۰ میلیون کیلووات انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید مفتح

همدان - اختری، معاون تولید نیروگاه شهید مفتح از تولید بیش از ۶۷۰ میلیون کیلووات انرژی الکتریکی طی بهمن ماه امسال در این نیروگاه خبر داد.

پژمان اختری در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان کرد: نیروگاه شهید مفتح با تولید بیش از ۶۷۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در بهمن ماه امسال از مرز ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون کیلووات ساعت تولید انرژی عبور کرد.

معاون تولید نیروگاه شهید مفتح با اشاره به تولید این میزان اظهار داشت: با وجود بارش گسترده برف و سرمای بی سابقه هوا که محدودیت هایی را در سوخت تحویلی به نیروگاه به وجود آورده بود، تولید انرژی در این مجموعه بدون محدودیت و خروج اضطراری و با حداکثر توان و بالاترین ضریب بار صورت گرفت.

وی عنوان کرد: نیروگاه شهید مفتح دارای چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی بخار است و با تولید هزارمگاوات انرژی، سهم بسزایی در کنترل فرکانس و ولتاژ شبکه برق دارد.

وی گفت: نیروگاه شهید مفتح با تولید هزار مگاوات ساعت انرژی الکتریکی علاوه بر تأمین نیاز استان همدان، وظیفه پایداری شبکه برق در کریدور شمال، جنوب را برعهده داشته و درسال های گذشته توانسته است رتبه نخست آمادگی تولید در بین نیروگاه های کشور را کسب کند.

کد خبر: ۲۰۷٬۶۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha