۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
۴۱ مجتمع خدماتی رفاهی و ۲۵ راهدارخانه در استان همدان فعال است
در راستای خدمات رسانی به مسافران نوروزی؛

۴۱ مجتمع خدماتی رفاهی و ۲۵ راهدارخانه در استان همدان فعال است

همدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از آمادگی کامل ۴۱ مجتمع خدماتی رفاهی و ۲۵ راهدارخانه استان برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش بازار؛ صفر صادقی راد گفت: راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان برنامه ریزی های لازم را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در مجتمع های خدماتی رفاهی و راهدارخانه های استان در دستور کار قرار داده است. ️

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه همدان در گذرگاه عبوری استان های غربی کشور قرار گرفته اهمیت مجتمع های خدماتی رفاهی و راهدارخانه ها برای استراحت کوتاه و رفع خستگی و خواب آلودگی مسافران نوروزی دو چندان می شود.

️صادقی راد تاکید کرد: در همین زمینه کارگروه ویژه‌ای نیز از دستگاه‌های نظارتی نظیر اماکن، تعزیرات، استاندارد، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، ستاد اقامه نماز و دانشگاه علوم پزشکی با مشارکت این اداره‌ کل تشکیل شده است و اقدامات نظارتی خود را آغاز کرده‌اند. ️

صادقی راد با بیان اینکه این نظارت‌ها تا پایان طرح نوروزی ادامه خواهد داشت، یادآور شد: گشت های ویژه ای نیز برای بازدید از وضعیت نمازخانه ها، رستوران ها، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه ها، راه دسترسی، فضاسازی مناسب و نظافت عمومی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است که به شکل روزانه این موارد را رصد خواهند کرد.

کد خبر: ۲۰۷٬۵۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha