۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
توجیه قابل قبولی برای وضعیت بد اقتصادی وجود ندارد
نماینده مردم میانه در مجلس:

توجیه قابل قبولی برای وضعیت بد اقتصادی وجود ندارد

نماینده مردم میانه در مجلس گفت: امیدواریم ما مسئولان به ویژه دولتمردان در کاهش رنج و آلام مردم به ویژه ساماندهی وضعیت بد اقتصادی و مهار قیمت ارز و کالاهای ضروری موفق باشیم.

به گزارش بازار، سید مرتضی حسینی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۱ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود از مردم برای حضور پرصلابت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کرد و گفت: امیدواریم ما مسئولان به ویژه دولتمردان در کاهش رنج و آلام مردم به ویژه ساماندهی وضعیت بد اقتصادی و مهار قیمت ارز و کالاهای ضروری موفق باشیم؛ ما توجیه قابل قبولی برای این وضعیت نداریم.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی خطاب به دولتمردان و سران برخی کشورهای اروپایی ادامه داد: به جای دلخوش کردن به چند دلقک و وطن ‌فروش به اکثریت ملت بزرگ ایران روی بیاورید و دچار اشتباه محاسباتی نشوید و بیش از این با آمریکا و تحریم‌های ظالمانه مردم همراهی نکنید.

وی از سردار رادان فرمانده کل نیروی انتظامی برای تدبیر و برنامه قاطع‌شان در امر تعقیب و دستگیری تبهکاران و زورگیران تشکر کرد و افزود: همچنین از دستگاه قضا انتظار و درخواست داریم همان طوری که فرمانده قبلی و فعلی انتظامی تهران بزرگ تأکید کردند با جنایتکاران که جرمشان ایجاد رعب و وحشت شدید و محاربه است باید برخورد شود.

کد خبر: ۲۰۷٬۲۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha