۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
سرمایه‌گذاران اردبیلی برای اجرای طرح‌های نوآورانه و خلاقانه جذب می‌شوند
در گفت‌وگو با بازار؛

سرمایه‌گذاران اردبیلی برای اجرای طرح‌های نوآورانه و خلاقانه جذب می‌شوند

اردبیل- عباس‌پور، رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: جذب سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های نوآورانه و خلاقانه در استان مورد توجه است.

یوسف عباس‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای برگزاری رویدادهای فناورانه با اولویت بخش صنعت و نیز ارائه ایده‌های فناورانه و جدید در استان اردبیل جزو اولویت‌های اساسی بوده و در این زمینه باید با تمهیدات به عمل آمده نسبت به معرفی تیم‌ها و نفرات برتر و استعدادیابی و احصا و شناسایی افراد مستعد اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه همکاری همه‌جانبه با واحدهای صنعتی و داشتن ارتباط موثر با دانشگاه‌های استان همواره باید مد نظر باشد گفت: معرفی تیم‌ها و نفرات برتر برای اجرای ایده‌های خلاقانه و فناورانه و نو با محوریت‌هایی همچون بخش صنعت و تولید با به جا گذاشتن رقابت سالم بسیار مهم و اساسی است و در این زمینه عمده طرح‌ها و پروژه‌های ارائه شده دانش‌بنیان است.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: جذب سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های نوآورانه و خلاقانه در استان به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و درصدد هستیم با جذب سرمایه‌گذاران نسبت به جذب سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های نوآورانه و خلاقانه گام‌های اساسی برداریم.

عباس‌پور خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از توان ایده‌های نوآورانه و خلاقانه با تیم‌های تخصصی شرایط قابل توجهی را برای ارائه خدمات نوین و فناورانه در استان رقم می‌زند که درصدد هستیم براساس راهبردهای مهم در تحقق اهداف مورد نظر حرکت‌هاب موثری را انجام داده و بسترهای حمایت از کارآفرینان و صنعتگران و فعالان این عرصه را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: حمایت از طرح‌های موثر با محوریت تولید و دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی از طریق صندوق شکوفایی و نوآوری این طرح‌ها اجرایی می‌شود و امید می‌رود با تمهیدات به عمل آمده به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه جامه عمل پوشانده شود.

کد خبر: ۲۰۷٬۰۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha