۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
تشدید نظارت بر بازار شب عید | ۳۴ کالای اساسی در فروشگاه های زنجیره ای گلستان عرضه می شود
مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان:

تشدید نظارت بر بازار شب عید | ۳۴ کالای اساسی در فروشگاه های زنجیره ای گلستان عرضه می شود

گرگان-  پهلوانان، مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان از تشدید نظارت ها بر بازار شب عید خبر داد و گفت: ۳۴ کالای اساسی با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی در فروشگاه های زنجیره ای استان عرضه می شود.

حسین پهلوانان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: خرید ۳۴ کالای اساسی با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی با طرح فجر تا فطر در فروشگاه های زنجیره ای استان آغاز شده است.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان افزود: هم استانی می توانند با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای نسبت به تامین ۳۴ کالای اساسی با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه طرح فجر تا فطر از طرح کالا برگ متفاوت است، یادآورشد: طرح کالا برگ در چندین استان به صورت پایلوت اجرا شده اما در گلستان هنوز اجرایی نشده است.

پهلوانان از تشدید نظارت ها بر بازار به مناسبت فرارسیدن نوروز خبرداد و خاطرنشان کرد: نظارت بر بازار شب عید آغاز شده و با متخلفان هم برخورد جدی خواهد شد.

وی همچنین درخصوص توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد در بازار، گفت: تاکنون مقدار قابل توجهی گوشت قرمز و مرغ برای کنترل قیمت ها در بازار عرضه شده و هرزمانی که کمبودی در بازار احساس شود باز هم گوشت و مرغ منجمد توزیع خواهد شد

کد خبر: ۲۰۷٬۰۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha