۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
ارائه تسهیلات برای ۴۵۰۰ طرح خوداشتغالی و کارفرمایی در اردبیل
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ارائه تسهیلات برای ۴۵۰۰ طرح خوداشتغالی و کارفرمایی در اردبیل

اردبیل- عبداللهی‌عابد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ۴۵۰۰ طرح خوداشتغالی و کارفرمایی استان از طریق کمیته امداد و بهزیستی ارائه شده است.

یاسر عبداللهی عابد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: برنامه‌ریزی در راستای ارائه تسهیلات و نیز اجرای طرح خوداشتغالی و کارفرمایی در استان از اهم موارد مطروحه بوده و به همین منظور ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ۴۵۰۰ طرح خوداشتغالی و کارفرمایی استان از طریق کمیته امداد و بهزیستی ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای ارائه تسهیلات و نیز اجرای طرح‌های خوداشتغالی و کارفرمایی برای هدفگذاری نقشه راه جامع اشتغال استان بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است گفت: درصدد هستیم با همکاری بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در عملیات ثبت‌نام، تأیید و پرداخت ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: ۳۲ هزار فرصت شغلی جدید در استان با هدف رونق تولید و اشتغال در بلند مدت محقق می‌شود که در این زمینه درصدد هستیم با اجرای طرح‌های خوداشتغالی و کارفرمایی از طریق نهادهای حمایتی به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

عبداللهی عابد تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه و نیز کمک به توسعه استان در آینده‌ای نزدیک از اهم مواردی است که باید در این راستا اقدامات اساسی انجام یابد تا شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه برای حل مشکلات موجود باشیم.

وی تصریح کرد: نباید از هیچ تلاشی برای توسعه استان دریغ شود که این موضوع در حال حاضر جزو ضرورت‌های اساسی به شمار می‌رود و ارائه تسهیلات در این زمینه ما را در دستیابی به اهداف مربوطه رهنمون خواهد شد که می‌تواند ما را در دستیابی به اهداف مورد نظر رهنمون شود.

کد خبر: ۲۰۷٬۰۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha