۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
۷۹۰۰متقاضی مسکن ملی در استان سمنان واریز وجه کردند | افتتاح ۵۰۰واحد مسکونی جدید
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۷۹۰۰متقاضی مسکن ملی در استان سمنان واریز وجه کردند | افتتاح ۵۰۰واحد مسکونی جدید

سمنان- حمیدی، معاون استاندار سمنان با بیان اینکه هفت هزار و ۹۰۰ متقاضی مسکن ملی در استان واریز وجه اولیه را داشتند، گفت: عملیات ساخت مسکن ملی، بافت فرسوده و خود مالکی آغاز شده است.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه ۵۱ هزار متقاضی مسکن ملی در استان سمنان وجود دارد که از این مقدار هفت هزار و ۹۰۰ نفر واریز وجه ۴۰ میلیون تومانی اولیه را داشته‌اند، تاکید کرد: مراحل ساخت ۱۳ هزار و ۷۷۷ واحد نهضت مسکن اقدام ملی، خود مالک و همچنین بافت فرسوده در استان سمنان آغاز شده است.

وی افزود: در شورای مسکن استان سمنان مصوب شد که در پانزدهم اسفند ماه سال جاری با حضور یک مقام ملی، دست کم ۵۰۰ واحد را برای افتتاح داشته باشیم و برای شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر زمین برای تمام واجدان شرایط استان سمنان تامین شده و در اختیار مالکان قرار گرفته تا خانه‌شان را بسازند.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه دو هزار واحد مسکونی جدید در شهرهای سمنان و دامغان ساخته می شود، ابراز کرد: زمین مورد نیاز برای تمام این مسکن‌ها تامین و مراحل ساخت و پروانه و پیش پروانه و ... با همراهی شهرداری‌ها، آبفا و برق و ... در حال انجام است.

حمیدی با بیان اینکه تسهیلات بانکی برای متقضیان مسکن ملی در استان سمنان پرداخت شده و البته روند اعطای تسهیلات مسکن ملی کماکان نیز ادامه دارد، ابراز کرد: همراهی خوبی بین تمام ارگان های ذی ربط قرارگاه امام حسن(ع)، بنیاد مسکن و شهرداری ها و بانک ها و ... وجود دارد.

وی همچنین افزود: یکی از تاکیدات ما به متقاضیان مسکن ملی به خصوص آنانی که زمین دریافت کرده و یا در بافت فرسوده قصد ساختمان دارند، این است که سریع تر نسبت به ساخت منازل مسکونی خود اقدام کنند تا خدایی ناکرده دچار افزایش قیمت مصالح نشوند.

معاون استاندار سمنان با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های ما در استان سمنان استفاده از نیروی کار و پیمانکار و مصالح ساختمانی و ... از درون استان و نیروهای بومی است که بتوانیم پول را در استان نگه داریم، ابراز کرد: سمنان در اجرای طرح جهش مسکن جزء استان‌های پیشگام در کشور بوده است.

کد خبر: ۲۰۶٬۸۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha